اعلام جزئیاتی از مسابقه داستانك نویسی كلمات ضد كرونا

اعلام جزئیاتی از مسابقه داستانك نویسی كلمات ضد كرونا

به گزارش پرسی بلاگ مدیر موسسه نشر صاد جزئیاتی از مسابقه داستانك نویسی كلمات ضد كرونا را اعلام نمود.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، مسابقه داستانك نویسی «كلمات ضد كرونا» همزمان با شیوع بیماری كرونا از جانب نشر صاد و نشرسرای خودنویس و با همكاری خبرگزاری مهر در دست برگزار قرار گرفته است.
قاسم صفایی نژاد مدیر مؤسسه نشر صاد و نشرسرای خودنویس در گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر درباره این رویداد عنوان كرد: سال قبل ما تجربه خوبی در برگزاری یك مسابقه داستان نویسی با عنوان خودنویس را تجربه كردیم كه در آن بیشتر از ۴۵۰ اثر از شركت كنندگان در سراسر كشور داوری و مورد بررسی قرار گرفت. برنامه ما برگزاری دوره دوم این مسابقه و اعلام فراخوان آن در انتها سالجاری بود كه به علت انتشار كرونا به این نتیجه رسیدیم كه این مسابقه را با در چارچوب فراخوانی برای خلق داستانك هایی با مبحث كرونا برگزار نماییم.
وی افزود: این مسابقه هم اكنون از راه شبكه های اجتماعی خود به نشانی @khodnevis_ir در شبكه اجتماعی تلگرام و هم @khodnevis99 در شبكه اجتماعی اینستاگرام و هم نشانی پست الكترونیكی info@khodnevis.ir در حال برگزاری است و علاقه مندان می توانند داستانك های خویش را كه باید حجمی معادل حداكثر یكصد كلمه داشته باشد با این نشانی ها به مسابقه ارسال نمایند.
وی ابراز امیدواری كرد این مسابقه كه تا آخر فروردین ماه در دست برگزاری است بتواند میزبان آثاری از نویسندگان سرشناس ایران و هم علاقه مندان به داستان نویسی در سراسر كشور بوده و در نكنار آن بتوان از ظرفی برگزاری آن به پیشی برای گردآوری تجربه های ایرانی ها در مواجهه با بیماری كرونا دست پیدا كرد تا هم موجبات نگارش اثری در این حوزه فراهم شده و هم از تحلیل آنها برای تولیدات فرهنگی دیگر هم بهره برد.
ص فایی نژاد تصریح كرد: این مسابقه در واقع آغازی است بر برنامه سراسری ما برای پشتیبانی از تولیدات ادبی توسط تمامی ایرانی ها. در این برنامه هدف ما این است كه هر كسی در هر جای ایرانی اثری را نوشت كه حس كرد قابلی انتشار دارد، را دریافت و بررسی نموده وبه او خدمات مشاوره ای و سایر خدمات در این حوزه را عرضه نماییم.

1399/01/03
20:20:54
5.0 / 5
3787
تگهای خبر: آثار , اجتماعی , الكترونیكی , بیماری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ