اهدا 40 هزار قلم كالای در رابطه با كروناویروس به نیازمندان و كادر درمانی توسط خیر امیرآبادی

اهدا 40 هزار قلم كالای در رابطه با كروناویروس به نیازمندان و كادر درمانی توسط خیر امیرآبادی

پرسی بلاگ: سمنان یك خیر امیرآبادی حدود چهل هزار قلم كالای بهداشتی در رابطه با بیماری كروناویروس به مددجویان، نیازمندان و مراكز درمانی و بیمارستانی شهرستان دامغان هدیه كرد.


مهدی رومنانی رئیس كمیته امداد بخش امیریه دامغان در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: این هدایا در چارچوب سه محموله تهیه و توزیع می شود.
وی با اشاره به اینكه دو محموله از این هدایا توزیع شده اضافه كرد: سومین محموله هدایای این خیر برجسته استان طی روزهای آتی توزیع خواهد شد.
وی با اشاره به اینكه محموله اول اهدایی این خیر به بیمارستان ولایت دامغان كه به درمان مبتلایان به كووید19 می پردازد اهدا شد اضافه كرد: در چارچوب این محموله 12 هزار و 400 بسته دستكش، عینك، ماسك و مایع ضدعفونی كننده به بیمارستان ولایت دامغان اهدا شد.
رئیس كمیته امداد بخش امیریه از توزیع دومین محموله اهدایی این خیر در روز گذشته آگاهی داد و اظهار داشت: این محموله دربرگیرنده 6000 مایع ضدعفونی كننده بود كه بین مددجویان كمیته امداد، افراد تحت پوشش بهزیستی و برخی از خانواده های نیازمند دو شهر دامغان و امیرآباد توزیع شد.
رومنانی با تجلیل از این خیر نیكوكار از اهدای سومین محموله این خیر آگاهی داد و اشاره كرد: سومین محموله اهدایی این خیر در برگیرنده 20 هزار دستكش است كه مقرر است طی روزهای آتی توزیع شود.
به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا- ابراهیم" امیرآبادیان یكی از شناخته شده ترین خیرین استان و كشور است كه هر ساله و در مناسبت های مختلف، افراد نیازمند از سخاوت وی بهره مند می شوند.
جشن بزرگ "ذبح عظیم" كه هر ساله همزمان با شب عید قربان با ذبح صدها قربانی در امیرآباد دامغان برگزار می گردد یكی از خدمات این نیكوكار است
این خیر چند سالی است با مشاركت در برگزاری جشن ذبح عظیم در زادگاهش، امیرآباد كوچك را به بزرگترین قربانگاه استان سمنان تبدیل نموده است. این خیر نیك اندیش سال 96 وعده داد هر سال در شب ذبح اسماعیل خود به تنهایی به اندازه قربانی های جمع آوری شده در سطح استان سمنان، قربانی اهدا كند.
ابراهیم امیرآبادیان تنها در چارچوب این طرح، در پنج سال قبل و تا قبل از عید قربان پیشین بالغ بر 2300 راس قربانی را با همكاری كمیته امداد استان سمنان ذبح و توزیع كرده است.
مشاركت در طرح كمیته امداد استان برای تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند، راه اندازی یك مركز برای كودكان بی سرپرست، مشاركت 500میلیون تومانی در طرح احسان حسینی، خدمات دهی در عاشورا و اربعین و... از دیگر خدمات این خیر شناخته شده امیرآبادی است.

خیر امیرآبادی



1398/12/26
14:38:00
5.0 / 5
3269
تگهای خبر: بیمارستان , بیماری , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ