تمدید رای دهی انتخاب زنان كارآفرین برتر ایران

تمدید رای دهی انتخاب زنان كارآفرین برتر ایران

به گزارش پرسی بلاگ بنابر اعلام معاونت امور زنان و خانواده؛ نظر به قطعی اینترنت در ایام اخیر و عدم دسترسی رای دهندگان به سامانه انتخاب مردمی زنان كارآفرین برتر ایران، رای دهی از این تاریخ به مدت ۱۵روز تمدید می شود.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، معاونت امور زنان و خانواده اعلام نمود كه نظر به قطعی اینترنت در ایام اخیر و عدم دسترسی رای دهندگان به سامانه انتخاب مردمی زنان كارآفرین برتر ایران، رای دهی از این تاریخ به مدت ۱۵روز تمدید می شود بنابراین جهت شركت در دور سوم انتخاب مردمی زنان كارآفرین برتر ایران باید وارد لینك www.women.gov.ir/vote شد.
همینطور این معاونت توضیحاتی در مورد نحوه رای دهی عرضه كرده كه در ذیل به آنها اشاره می شود.
ملاحظات دور سوم
۱. مدت زمان رای دهی در دور سوم با عنایت به قطعی اینترنت به این شكل تمدید شده است:
از تاریخ ۱۰ آذر ماه به مدت ۵ روز فقط آرای كارآفرینان جدید در دور سوم ثبت شده و سپس به مدت ۱۰ روز رای دهی به كلیه كارآفرینان حاضر در سایت انجام می شود.
۲. لازم به ذكر است برپایه اعلام قبلی، كارآفرینانی كه طی سه دوره متوالی نتوانند به آرای لازم برای انتخاب مردمی دست یابند از دور انتخاب در سال ۱۳۹۸ خارج خواهند شد.
از میان ۱۱۰ كارآفرین معرفی شده در سامانه، حداكثر می توانید به ۱۰ نفر رای دهید.
نحوه رای دهی
ابتدا وارد سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده شوید و روی منوی انتخاب زنان كارآفرین برتر كلیك كنید.
توجه داشته باشید كه فیلترشكن گوشی خاموش باشد، همینطور سرعت اینترنت بالا باشد و حتما صفحه كلید گوشی انگلیسی باشد. شما می توانید حداكثر به ۱۰ زن كارآفرین منتخب خود رای بدهید، برای انتخاب و پیدا كردن فرد مورد نظر روی گزینه "رای می دهم" كلیك كنید و سپس از راه قسمت جستجو در بالای صفحه، مبادرت به انتخاب كنید و پس از باز شدن قسمت اطلاعات شخص مورد نظر، ابتدا كد امنیتی را در كادر مشخص شده وارد كنید، سپس روی گزینه "رای می دهم" كلیك كنید، در این مرحله شماره تلفن همراه خویش را وارد كنید و منتظر دریافت كد اعتبارسنجی شوید، این مرحله قدری زمان نیاز دارد كه امیدواریم شكیبا باشید. كد دریافتی را در محل مخصوص وارد كنید و روی گزینه ارسال كلیك كنید، منتظر ثبت رای خود باشید. در ۱۰ روز نخست این دوره فقط می توانید به گزینه های جدیدی كه با رنگ سفید مشخص شده اند، رای دهید. بعد از به انتها رسیدن ده روز اول، رای دهی به تمامی ۱۱۰ نفر امكان پذیر است.



1398/09/10
20:54:59
5.0 / 5
4600
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ