معاون استاندار خوزستان:

10 نفر از شهدای حمله تروریستی در بیمارستان ارتش هستند

10 نفر از شهدای حمله تروریستی در بیمارستان ارتش هستند

پرسی بلاگ: معاون سیاسی امنیتی استاندار خوزستان اظهار داشت: گروه تروریستی در حمله به رژه نیروهای مسلح در همان لحظه نخست با تیراندازی متقابل نیروهای مسلح متلاشی شدند.


حسین زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار نمود: تنها 2 نفر از عاملان تروریستی حمله به رژه نیروهای مسلح در اهواز در لحظه نخست كشته شده و 2 نفر دیگر مجروح و دستگیر شده اند كه باید درباره وضعیت این 2 نفر پرسش شود.
وی بعد از بازدید بیمارستان ارتش و مجروحین بستری شده در این بیمارستان توضیح داد: 15 نفر از مجروحین این حادثه تروریستی در این بیمارستان بستری هستند كه وضعیت عمومی شان خوب است و روحیه بالایی دارند.
وی خاطرنشان كرد: 10 نفر از شهدای این حمله تروریستی در این بیمارستان قرار دارند و با عنایت به اینكه مجروحین دیگری به بیمارستانهای دیگر هم منتقل شده اند، احتمال افزایش شهدا وجود دارد.
حسین زاده عنوان كرد: اینكه گفته می گردد 40 نفر در جریان حمله تروریستی در اهواز شهید شده اند درست نیست.
وی توضیح داد: تعدادی از خبرنگاران و مردم برای بازدید از رژه نیروهای مسلح در اهواز به بلوار آمده بودند كه از پشت گیت و محل جایگاه حضور شخصیت ها و مسئولان، تیرانداری كور كردند تا مراسم را تحت الشعاع قرار بدهند كه با عكس العمل فوری نیروهای مسلح مواجه گشتند.



1397/06/31
12:50:58
0.0 / 5
4410
تگهای خبر: بیمارستان , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ