فرمانده مرزبانی ناجا:

انقلاب اسلامی در راه حركت و بالندگی است

انقلاب اسلامی در راه حركت و بالندگی است

به گزارش پرسی بلاگ فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینكه همه ما مدیون امام خمینی (ره) هستیم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بدون هیچ وقفه ای در راه حركت و بالندگی است.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، سردار قاسم رضایی در آخرین جلسه محفل اُنس با قرآن ستاد مرزبانی ناجا، اظهار داشت: امیدوارم از فیوضات ماه مبارك رمضان بهره مند شده باشید؛ چون كه این ماه عزیز، ماه بندگی و نزدیكی به خداوند متعال است؛ در این ماه عزیز فرصت بهره مندی از بركات معنوی بیشتر فراهم است و باید قدردان این لحظات باشیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به فرا رسیدن سالگرد رحلت بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی، خاطرنشان كرد: امام خمینی (ره) در راه بندگی خداوند حركت و آرمان های عمیق انقلاب اسلامی را پایه گذاری كردند.

وی اضافه كرد: همه ما مدیون امام خمینی (ره) هستیم. اگر می خواهید ایشان را بهتره بشناسید مروری بر وضعیت كشور در دوران پیش از انقلاب اسلامی داشته باشید، متوجه خواهید شد كه از دوران مزدوری به دوران معنوی رسیدیم.

رضایی در تشریح بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بدون هیچ وقفه ای در راه حركت و بالندگی است و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همان مسیری را طی می كنند كه امام خمینی (ره) پایه گذاری و معماری كردند؛ خداوند توفیقی داد به ما كه در این عصر زندگی نماییم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به معنویت برگزاری محافل انس با قرآن در ستاد مرزبانی ناجا و یگان های مرزی، اظهار داشت: از مسئولان برگزاری محفل انس با قرآن در ستاد مرزبانی ناجا بابت حاكم كردن روح معنوی در محفل سربازی مرزبانی، تشكر می كنم.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، در خاتمه این مراسم فرمانده مرزبانی ناجا از مسئولان و دست اندركاران برگزاری محفل انس با قرآن در طول ماه مبارك رمضان، قدردانی كرد.




1398/03/13
15:08:40
5.0 / 5
5295
تگهای خبر: پلیس , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ