در جلسه ساماندهی خدمات پیامكی مصوب شد؛

بانکها فقط باشرکتهای پیامکی دارای مجوز وزارت ارشاد قرارداد ببندند

بانکها فقط باشرکتهای پیامکی دارای مجوز وزارت ارشاد قرارداد ببندند

پرسی بلاگ: در چهلمین جلسه کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه های ارتباطی مصوب شد، بانکها فقط با شرکت های پیامکی دارای مجوز از وزارت فرهنگ قرارداد می بندند.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، چهلمین جلسه کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه های ارتباطی به ریاست سعید پورابوالقاسم سرپرست مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی با حضور نمایندگانی از سازمان ها و نهادهای عضو اجرا شد.
در این جلسه قرار شد «شرکت های ارائه دهنده خدمات پیامک انبوه دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه ای رسمی به بانکها معرفی شوند و بانک مرکزی نیز همه بانکها را مکلف به عقد قرارداد با این شرکتها کند.
همچنین در این نشست قرار شد بمنظور رفع اختلافات مالی شرکت های ارائه دهنده خدمات پیامک انبوه و بانک ها، مرکز ملی فضای مجازی به موضوع ورود کند.
شرکت کنندگان در چهلمین جلسه کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه های ارتباطی تاکید نمودند هرگونه فعالیت با عنوان پیامرسان موضوع ماده ۷-۱ مصوبه ضوابط محتوایی پیام رسانی دیجیتال منوط به دریافت مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

1402/11/19
13:51:08
5.0 / 5
416
تگهای خبر: خدمات , دیجیتال , شركت , فضای مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ