فردا یكشنبه؛

برگزاری کارگاه آشنایی با تکنینک های ذهن آگاهی خود مراقبتی

برگزاری کارگاه آشنایی با تکنینک های ذهن آگاهی خود مراقبتی

به گزارش پرسی بلاگ، کارگاه آشنایی با روشهای فنی ذهن آگاهی خود مراقبتی و خانواده شاد یکشنبه ۲۸ آبان همزمان با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در فرهنگسرای رسانه برگزار می گردد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، کارگاه «آشنایی با روشهای فنی ذهن آگاهی خود مراقبتی و خانواده شاد» یکشنبه ۲۸ آبان همزمان با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در فرهنگسرای رسانه برگزار می گردد.
به مناسبت فرا رسیدن روز پرستار و به منظور آگاهی بخشی هرچه بیشتر در مورد موضوعات حوزه سلامت، فرهنگسرای رسانه کارگاه «آشنایی با روشهای فنی ذهن آگاهی خودمراقبتی و خانواده شاد» را برگزار می نماید.
این کارگاه مشاوره ای با هدف ایجاد نشاط در خانواده و فراهم کردن فضایی برای تعالی سلامت روح و روان طراحی شده و با حضور سه روانشناس برجسته برگزار می گردد.
یاسر مدنی دکترای تربیت مشاور، مریم نخعی کارشناس ارشد روانشناسی و مجید گلی دکترای تخصصی مشاوره در این نشست سخنرانی کرده و به سوالات مشاوره ای حاضران پاسخ می دهند.
کارگاه «آشنایی با روشهای فنی ذهن آگاهی خودمراقبتی و خانواده شاد» فردا یکشنبه ۲۸ آبان از ساعت ۱۶ در سالن یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می گردد.


منبع:

1402/08/27
23:58:32
5.0 / 5
207
تگهای خبر: طراحی , مشاوره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ