عضو شورای شهر تهران:

مناطق 22 گانه تهران دیگر پذیرای جمعیت و تراکم نیست

مناطق 22 گانه تهران دیگر پذیرای جمعیت و تراکم نیست

پرسی بلاگ: عضو شورای شهر تهران با اشاره به گزارش مرکز پژوهش های مجلس اعلام نمود که مناطق 22 گانه تهران دیگر پذیرای جمعیت پذیری و تراکم نیست.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، ناصر امانی بامداد امروز در تذکر قبل از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اعلان اینکه بتازگی به محله علی آباد رفته و با مردم این محله صحبت کرده ام، اظهار داشت: مردم این محله از کمبود شدید سرانه های درمانی و بهداشتی رنج می برند و این در حالیست که سال هاست یک زمین ۱۰ هزار متر مربعی با کاربری درمانی امید مردم شده که مشکل نبود بیمارستان حل شود، اما بتازگی با خبر شدم که مالک در صدد تغییر کاربری این زمین به مسکونی است.
وی ادامه داد: باتوجه به وسعت این زمین پرونده باید در شهرداری بررسی شود و حواسمان باشد که این محله کمبود سرانه درمانی دارد.
این عضو شورای شهر تهران در بخش دیگری از تذکرات خود به گزارش مرکز پژوهش های مجلس اشاره نمود و اظهار داشت: این گزارش مستند به مرکز مطالعات شهرداری تهران تدوین شده است که وضعیت زیست پذیری شهر تهران را مورد مطالعه قرار داده است.
وی با اعلان اینکه شاهد می باشیم که شهرداری تهران در عمده مناطق، هدفگذاری اش را بر پایه توسعه ساخت و ساز قرار داده است، اشاره کرد: این در حالیست که این گزارش تاکید می کند که تهران وضعیت زیست پذیری خوبی ندارد.
وی با اعلان اینکه دقت داشته باشید که تنها در منطقه ۱۶، ۳۱ شهرک داریم که هنوز مشکلات آنها پابرجا است، اظهار داشت: مرکز مطالعات ۳۵ شاخص زیست محیطی را احصا کرده است و وضعیت مناطق را منطبق با این شاخص ها بررسی نموده که جالب است بدانید منطقه یک با عدد بیش از ۳۶۰، دارای بیشترین فشار زیست محیطی و منطقه ۲۲ با عدد ۲۴۷ کمترین فشار را تحمل می کند و این گزارش نشان میدهد که کل مناطق ۲۲ گانه تهران دیگر توانایی پذیرایی جمعیت و توسعه تراکم را ندارد و فقط در مناطق ۵، ۲ و ۲۱ ممکنست لطمه های کمتری را شاهد باشیم که ما به عنوان نماینده مردم وظیفه داریم که این هشدار را بدهیم.




منبع:

1402/02/10
01:30:29
5.0 / 5
334
تگهای خبر: بیمارستان , شهرداری , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ