افزایش نسبی دمای تهران طی روزهای آینده

افزایش نسبی دمای تهران طی روزهای آینده

به گزارش پرسی بلاگ، اداره کل هواشناسی استان تهران روند افزایش نسبی دما را برای این استان در ایام دوشنبه و سه شنبه پیشبینی کرده است.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، برپایه آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده، آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات گاهی با افزایش ابرناکی و احتمال رگبارهای خفیف و پراکنده پیشبینی می شود.
همینطور از امروز تا روز یکشنبه (۲۰ فروردین ماه) در ساعات بعدازظهر و اوایل شب گاهی وزش باد شدید در نقاط مستعد (به ویژه در نیمه جنوبی استان) با احتمال خیزش گرد و خاک، کاهش دید و کاهش نسبی کیفیت هوا مورد انتظار است.
در ایام دوشنبه و سه شنبه روند افزایش نسبی دما پیشبینی می شود.
برپایه اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۹ فروردین ماه) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی گراد و در روز یکشنبه (۲۰ فروردین ماه) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی گراد پیشبینی می شود.
طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودگی- امین آباد با کمینه دمای ۲ درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.




منبع:

1402/01/18
16:11:47
5.0 / 5
333
تگهای خبر: كیفیت , هواشناسی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ