در گفت وگو با مهر مطرح شد

عرضه دو مجموعه شعر خردسال مریم زرنشان در نمایشگاه كتاب

عرضه دو مجموعه شعر خردسال مریم زرنشان در نمایشگاه كتاب

به گزارش پرسی بلاگ دو مجموعه شعر چقدر تو مهربونی و من بلدم بگم نه سروده های مریم زرنشان برای خردسالان توسط انتشارات كتاب پارك منتشر و در نمایشگاه كتاب تهران عرضه می شوند.


مریم زرنشان شاعر و نویسنده كودك و نوجوان درباره مجموعه شعر «چقدر تو مهربونی» به خبرنگار مهر اظهار داشت: این مجموعه با ۱۰ شعر خردسال و مبحث مناجات و نیایش كودكانه با خدا زیر چاپ است و به نمایشگاه كتاب امسال می رسد. وی ادامه داد: در شعرهای این مجموعه به دغدغه های كودكانه گروه سنی خردسال توجه داشته ام و با اشاره به پدیده های طبیعت و جهان خلقت نوعی از نیایش كودكانه را مورد تاكید قرار داد.
زرنشان با اشاره به اینكه در اشاره به پدیده های طبیعی در این اشعار، محوریت با حیوانات، جانوران و پدیده های پیرامو ن كودك است، اظهار داشت: برای مثال در شعری با شرح و توضیح جزئیاتی از جهان حشرات بر این نكته تاكید می شود كه آفریننده این پدیده ها خداوند است و بچه ها در این زمینه با خداوند گفتگو می كند. این شاعر و نویسنده كودك و نوجوان درباره كتاب دیگرش هم اظهار داشت: عنوان مجموعه شعر دوم «من بلدم بگم نه» است و مبحث آن هم آموزش مهارتهای زندگی به خردسالان است. به قول وی این مجموعه شعر با زبان ساده تلاش می كند آشنایی بچه ها را نسبت به زندگی و رفتارهای اجتماعی و مهارتهای زندگی افزایش دهد.
زرنشان در انتها گفت هر دوی این مجموعه اشعار ۲۴ صفحه دارند و توسط انتشارات «كتاب پارك» روانه بازار كتاب خواهند شد و در نمایشگاه كتاب امسال در دسترس بچه ها قرار می گیرند.

1398/01/24
15:13:45
5.0 / 5
4741
تگهای خبر: آموزش , اجتماعی , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ