زیرگذر دوطبقه در خیابان تجریش راه اندازی می شود

زیرگذر دوطبقه در خیابان تجریش راه اندازی می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک از راه اندازی زیرگذر دوطبقه در محدوده خیابان تجریش در نیمه دوم سال جاری آگاهی داد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، علیرضا اسفراینی نژاد درباره برداشتن پل عابر پیاده در نزدیکی میدان تجریش در دوره گذشته ضمن رد شایعه وقوع تصادفات در این محدوده به سبب برداشتن پل اظهار نمود: در دوره گذشته قرار بود در خیابان تجریش پیاده راه اجرا شود؛ به همین دلیل پل عابر پیاده خیابان تجریش جمع آوری شد تا این محدوده به شکل خیابان کامل در بیاید اما در دوره مدیریت شهری جدید این طرح مورد بررسی دوباره قرار گرفت و تصمیم بر این شد که یک زیرگذر دوطبقه در این خیابان راه اندازی شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک اضافه کرد: با اجرای این طرح، قسمتی از خیابان تجریش بصورت همسطح، قابلیت دسترسی خودرو های امدادی و عبور عابران پیاده را خواهد داشت و عابران پیاده می توانند به آسانی از عرض خیابان عبور کنند، علاوه بر این یک پلازای شهری به وجود خواهد آمد.
وی با اعلان اینکه تردد خودرو ها در خیابان تجریش با بهره گیری از زیرگذر روان تر و با ایمنی بیشتری صورت خواهد گرفت، افزود: این طرح در مراحل نهایی خود به سر می برد و بمحض تصویب، اجرا خواهد شد؛ طبق پیش بینی نیمه دوم سال جاری اجرای عملیات را خواهیم داشت.
طبق گزارش سایت شهر، اسفراینی نژاد در آخر تصریح کرد: در خیابان تجریش تملکاتی در محدوده خیابان حمید و طباطبایی پور توسط شهرداری انجام شده که موجب می شود یک خط کمکی به معابر اطراف تجریش اضافه و تردد روان تری در این محدوده داشته باشیم.



1401/03/30
23:48:56
5.0 / 5
426
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ