تمركز بر جلوگیری از وقوع جرم اولویت پلیس است

تمركز بر جلوگیری از وقوع جرم اولویت پلیس است

پرسی بلاگ: رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاكید بر اینكه ˮمردم ˮ؛محور تامین امنیت هستند، اظهار داشت: تمركز بر جلوگیری از وقوع جرم و لطمه اولویت این پلیس امسال است.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، سردار محمد شرفی در ششمین جلسه شورای سیاستگذاری قرارگاه نوروزی با اشاره به توفیق پلیس در افزایش كشف احشام سرقت شده، آگاهی، هوشیاری و همكاری مردم با پلیس را محور اصلی جلوگیری از وقوع جرم خصوصاً سرقت ذكر كرد.

فرمانده قرارگاه نوروزی ابوذر با اشاره به اینكه استفاده از روش های قدیمی برای حفظ و نگهداری از احشام پاسخگو نیست و زمینه لازم برای سارقان را فراهم می آورد، اظهار داشت: لازم است همزمان با تشدید اجرای طرح های مقابله ای پلیس برای كنترل و كاهش این گونه سرقت ها سطح آگاهی مردم باز ارتقا یابد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا، سهل انگاری مال باختگان در تامین امنیت محل نگهداری احشام را همچون علت های قابل توجه در ورود سارقان به اماكن دامداران دانست و سفارش كرد: با تجهیز اماكن به سیستم های ضد سرقت، پلیس را در تامین امنیت و كاهش وقوع جرایم یاری كنند.

بنا براعلام سایت پلیس، وی تمركز بر جلوگیری از جرم و لطمه در تعطیلات نوروز را اولویت مهم پلیس پیشگیری ناجا ذكر و اظهاركرد: رعایت قوانین و مقررات از طرف عموم مردم در كنار فعالیت های پلیس منجر به ایجاد امنیت و آرامش و هدیه آن به مردم می شود؛ آرامشی كه در بهار طبیعت به سبب افزایش دید و بازدید و مسافرت ها و خالی شدن خانه ها و فراهم شدن زمینه ارتكاب جرم، بیشتر از سایر فصل ها مورد نیاز است.




1398/01/03
14:30:21
5.0 / 5
4840
تگهای خبر: پلیس , قوانین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ