استفاده از ظرفیت های ورزشی حرم امام در توسعه ورزش شهروندی پایتخت

استفاده از ظرفیت های ورزشی حرم امام در توسعه ورزش شهروندی پایتخت

به گزارش پرسی بلاگ ظرفیت های فرهنگی و ورزشی حرم مطهر امام خمینی (ره) در توسعه ورزش شهروندی پایتخت به کار گرفته می شود.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، نشست مشترک مدیرعامل سازمان ورزش و معاون ورزش و جوانان تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار و در آن بر لزوم همکاریهای مشترک دو نهاد در توسعه ورزش شهروندی تاکید شد.
حجت الاسلام و المسلمین "سید داوود افضلی" در این جلسه با اشاره به اینکه نسل جدید انقلاب باید با اندیشه های امام (ره) در حوزه ورزش آشنا گردند، اظهار داشت: حضرت امام (ره)، رهبری ورزشکار و ورزش دوست بودند که شخصا در رشته هایی چون کشتی، چوگان و دومیدانی فعالیت جدی داشتند.
وی با اشاره به اینکه امروز ظرفیت های خوبی در مجموعه حرم مطهر جهت استفاده در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی وجود دارد، اظهارداشت: پنج سالن همایش، مجموعه ورزش های آبی، سالن ورزش های رزمی، تالارهای پذیرایی، مجموعه های اقامتی و... ظرفیت هایی است که آماده استفاده در حوزه ورزش است.
“امیر محسنی” مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران هم در این جلسه با اشاره به اینکه همه مسؤلان مدیون مجاهدت های حضرت امام(ره) و شهدای انقلاب هستند، اظهار داشت: در سازمان ورزش آمادگی کامل داریم با برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی در مجموعه آستان مقدس امام راحل(ره)، گام کوچکی در آشنایی هرچه بیشتر جوانان و ورزشکاران با اندیشه های آن پیر فرزانه برداریم.
در این جلسه همینطور "سعید خال" مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر امام (ره) هم از آمادگی این سازمان برای مشارکت در برگزاری بخشی از رویدادهای ورزش شهروندی در مجموعه حرم امام راحل(ره) اطلاع داد.
طبق گزارش روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، در انتها این نشست مدیران سازمان ورزش شهرداری تهران با حضور در صحن مطهر به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند.




منبع:

1400/03/31
23:12:39
5.0 / 5
1096
تگهای خبر: شهرداری , همایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ