مرگ یك آمریكایی بعد از تزریق دوز دوم واكسن فایزر

مرگ یك آمریكایی بعد از تزریق دوز دوم واكسن فایزر

پرسی بلاگ: طبق گزارش مقامات بهداشتی در ایالت کالیفرنیای آمریکا، یکی از کارکنان بهداشتیِ ˮمرکز پزشکی ایروینˮ در این ایالت بعد از تزریق دوز دوم واکسن فایزر جان خودرا از دست داده است.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، "تیم زوک"، تکنسین اشعه ایکس در مرکز طبی "South Coast Global" در شهر "سانتا آنا"ی کالیفرنیا، دو روز بعد از تزریق دومین دوز واکسن فایزر جان خودرا از دست داد.
این مرد ۶۰ ساله بعد از تزریق دوز دوم واکسن، واکنش نامطلوبی نشان داده و به همکارانش گفته است که درد شدیدی در معده خود دارد و در تنفسش مشکل به وجود آمده است.
بعد از بدتر شدن علایم زوک، همکارانش او را به اورژانس رسانده و چهار ساعت بعد از ورود به بیمارستان به دستگاه اکسیژن احتیاج پیدا کرد. وی دو روز بعد به کما رفته و جان خودرا از دست داده است.
خانواده زوک اعلام نموده اند که وی فشار خون بالا و کمی اضافه وزن داشت اما به غیر از این، هیچ بیماری زمینه ای دیگری نداشته است.
به گزارش شبکه تلویزیونی ای بی سی سِوِن، یک مقام بهداشتیِ "سانتا آنا" اعلام نموده که علت مرگ زوک و ارتباط آن با تزریق واکسن در حال بررسی است و متعاقبا به مقامات بهداشتی این ایالت گزارش خواهد شد.




منبع:

1399/11/10
14:41:37
0.0 / 5
319
تگهای خبر: بیمارستان , بیماری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ