سرپرست فرمانداری هویزه خبر داد:

بازگشت بعضی از اهالی رفیع به شهر سپس سیلاب

بازگشت بعضی از اهالی رفیع به شهر سپس سیلاب

پرسی بلاگ: سرپرست فرمانداری هویزه با اشاره به ترمیم سیل بند رفیع، از برگشتن بخشی از مردم این شهر به منازل خود سپس سیلاب هفته گذشته آگاهی داد.


قاسم موسوی در گفت و گو با ایسنا، درباب آخرین وضعیت شهر رفیع به دنبال شكستن سیل بند و وقوع سیلاب، اظهار نمود: در حالیكه حالا میزان فشار آب ورودی به منطقه كاهش یافته است اما به سبب اینكه بستر رودخانه ها كوتاه شده است، هنوز آب زیادی در راه روستاها وجود دارد.
وی ادامه داد: آب در ورودی شهر رفیع جمع شده است و در حال تلاش هستیم تا این مشكلات را مرتفع نماییم. اگر بتوانیم تا پس از ظهر امروز (شنبه) آب را به سمت تالاب هورالعظیم هدایت نماییم، آب فروكش خواهدنمود و تقریباً از پس از ظهر به بعد بحران تمام می شود.
سرپرست فرمانداری هویزه با اشاره به اینكه حالا خطری مردم شهر رفیع را تهدید نمی كند، عنوان كرد: بخشی از مردمی كه منازل خودرا تخلیه كرده اند، برگشته اند و بقیه باز طی امروز و فردا به منازل خود بازمی گردند.
وی درباب عملیات ترمیم سیل بند رفیع اظهار داشت: حدود ۹۵ درصد سیل بند اصلی شهر رفیع كه شكسته شده است، ترمیم شده و پنج درصد دیگر باز مربوط به محكم كاری جهت پیشگیری از نشتی آب است كه این بخش باز در حال اتمام است.



1397/11/13
14:58:48
5.0 / 5
4884
تگهای خبر: هدایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ