نصب دومین نیروگاه خورشیدی در منطقه 2 تهران

نصب دومین نیروگاه خورشیدی در منطقه 2 تهران

پرسی بلاگ: شهردار منطقه ۲ تهران از راه اندازی و راه اندازی نیروگاه های خورشیدی با هدف اصلاح الگو و کاهش مصرف برق در این منطقه اطلاع داد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، حسن رحمانی، در اینباره اظهار داشت: به منظور استفاده بهینه از انرژی های تجدیدپذیر و همینطور کاهش آلاینده های زیست محیطی نصب نیروگاه های خورشیدی در ساختمان های منطقه بعنوان یکی از طرح های زیست محیطی پیشبینی و اجرا می شود
وی راه اندازی دومین نیروگاه خورشیدی را از برنامه های زیست محیطی منطقه برشمرد و اظهار داشت: در تداوم اقدامات زیست محیطی، عملیات اجرایی این نیروگاه ۶ کیلو واتی در ساختمان معاونت فنی و عمران منطقه آغاز و تا آخر سال آماده بهره برداری می شود.
شهردار منطقه۲ ضمن اشاره به نصب نخستین نیروگاه خورشیدی ۲۰کیلو وات در ساختمان منطقه اظهار داشت: این نیروگاه خورشیدی ازقابلیت توسعه تا ۳۰کیلو وات برخوردار می باشد.
بنا براعلام روابط عمومی شهرداری منطقه۲، وی صرفه جویی در مصرف سوخت را از دیگر اهداف اجرای طرح برشمرد و اظهار داشت: انرژی خورشیدی یکی از منابع تأمین انرژی رایگان، پاک و عاری از اثرات مخرب زیست محیطی است و سبب کاهش و صرفه جویی قابل ملاحظه ای در مصرف انرژی می شود.
رحمانی راه اندازی نیروگاه های زنجیره ای خورشیدی در پایانه ها و ایستگاه های حمل و نقل عمومی در برنامه های زیست محیطی منطقه پیشبینی شده است.




منبع:

1399/10/24
13:04:59
0.0 / 5
1153
تگهای خبر: حمل و نقل , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ