آخر گروگان گیری 20 میلیارد ریالی

آخر گروگان گیری 20 میلیارد ریالی

به گزارش پرسی بلاگ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار داشت: با سرعت عمل پلیس تهران سه عامل آدم ربایی مرد ۳۰ ساله شناسایی و کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر شدند.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا سرهنگ جلیل موقوفه ای اظهار نمود: بامداد روز شنبه (۲۲ آذرماه) مرد میانسالی به کلانتری ۱۲۳ نیاوران مراجعه نمود و ماموران کلانتری را در جریان وقوع آدم ربایی در محدوده میدان تجریش قرار داد.

وی اضافه کرد: شاکی اظهار نمود که بعد از ربودن پسرش، مردی جوان با وی تماس گرفته و اعلام نموده است که پسرش را گروگان گرفته و برای رهایی اش ۲۰ میلیارد ریال وجه نقد درخواست کرده اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ضمن اشاره به اینکه تیم عملیات کلانتری نیاوران مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند، اظهار داشت: با رصدهای اطلاعاتی چند ساعته هویت نخستین متهم پرونده که جوانی ۳۳ ساله بود، شناسایی و متعاقب آن با اجرای طرح مهار، مخفیگاه متهم در محدوده اقدسیه شناسایی شد و ماموران کلانتری موفق شدند با هماهنگی های قضائی فرد گروگانگیر را دستگیر کنند.

وی اضافه کرد: متهم در بازجوئی های پلیسی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که با دو همدستم چند روز پیش این نقشه را کشیدیم، امروز بامداد هنگامی که سوژه از منزل خارج شد و به سمت محل کارش در حال حرکت بود، او را تعقیب و در یک نقطه خلوت به زور وی را سوار خودرومان کردیم و دزدیدیم. بعد به خانواده اش تماس گرفتیم و ۲۰ میلیارد ریال وجه نقد برای آزادی پسرشان درخواست کردیم.

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه هر دو همدست متهم هم شناسایی شد و ماموران کلانتری مخفیگاه متهمان را در محاصره خود قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس موقوفه ای ضمن اشاره به اینکه متهمان زمانی که خویش را در دایره محاصره پلیس دیدند، گروگان خویش را آزاد کردند، گقت: بدین ترتیب ماموران کلانتری نیاوران موفق شدند کمتر از ۱۰ ساعت بعد از آدم ربایی، دو متهم دیگر این پرونده را دستگیر کنند و مرد گروگان گرفته شده را به آغوش خانواده اش بازگردانند.





منبع:

1399/09/24
14:04:21
5.0 / 5
1158
تگهای خبر: پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ