واژگونی اتوبوس 12 نفر را راهی بیمارستان كرد

واژگونی اتوبوس 12 نفر را راهی بیمارستان كرد

به گزارش پرسی بلاگ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: در حادثه تصادف و واژگونی اتوبوس در راه زنجان به تبریز، 12 نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.


غفور آقاجانلو در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: بامداد امروز ساعت 7: 15 دقیقه، یك دستگاه اتوبوس در كیلومتر 58 لاین شمالی آزاده زنجان به تبریز از پشت با یك دستگاه كامیون برخورد كرده و بلافاصله واژگون شده است. این در شرایطی است كه نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به همراه سایر نیروهای امدادی استان، بلافاصله پس از دریافت گزارش به محل اعزام شدند.
این مسئول با اشاره به این كه بلافاصله پس از دریافت گزارش، 4 تیم امداد و نجات از پایگاه های امداد و نجات عوارضی زنجان - تبریز و امداد و نجات تیرپارك به محل حادثه اعزام شدند، افزود: این اتوبوس 19 نفر مسافر داشت كه 12 نفر مصدوم شده بودند.
وی با تاكید بر این كه خوشبختانه حال مصدومان وخیم نیست و همگی به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شده اند، اضافه كرد: رعایت نكات ایمنی همچون پیشگیری از خواب آلودگی، رعایت فاصله قانونی با سایر اتومبیل ها و عدم تخطی از سرعت مطمئنه نقش بسزایی در كاهش تصادفات جاده ای ایفا می كند.

دبیر: زهرا حبیب پور


1397/11/04
13:23:44
5.0 / 5
4483
تگهای خبر: بیمارستان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ