وعده شهرداری برای تحقق بودجه غیرنقد تا آخر سال

وعده شهرداری برای تحقق بودجه غیرنقد تا آخر سال

به گزارش پرسی بلاگ رئیس شورای شهر تهران از وعده شهرداری تهران برای تحقق دست كم دو سوم بودجه غیرنقد تا آخر سال اطلاع داد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، محسن هاشمی بعد از آخر جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جلسه هم اندیشی بامداد امروز از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه با حضور شهردار تهران و معاونان مالی واداری جهت بررسی مسائل و مشکلات حوزه مالی و درآمدی برگزار شد، اظهارکرد: دراین جلسه مباحث مالی شهرداری که مورد نگرانی اعضای شورای شهر بود، عنوان شد و شهرداری هم ابراز امیدواری کرد که بتواند در حوزه بودجه غیرنقد حداقل تا آخر سال شاهد تحقق دو سوم بودجه باشیم.

وی با اشاره به اینکه بودجه شهرداری تهران در سال ۹۹، ۳۰ هزار میلیارد تومان است، اظهار داشت: اما با عنایت به وضعیت اقتصادی کشور و پاندمی کرونا درآمدهای شهرداری در حوزه طرح ترافیک، غرفه ها، اماکن وزشی، فرهنگی و.. گرفتار بحران شده است و شهرداری نگران بود که درآمد نقدی ۱۰ تا ۱۵ درصدی تحقق نیابد.

هاشمی افزود: در مورد غیرنقد هم از آنجایی که قیمت املاک به روز و ساعت تغییر می کند، کارشناسی و قیمت گذاری ملک زمانبر شده است و گاها دیده شده است که حین مذاکره قیمت ها عوض می شود. برهمین اساس مسؤلان شهرداری باید دقت کنند تا بعدا مورد سوال قرار نگیرند و بنابراین اعلام نمودند که در بدبینامه ترین حالت، دو سوم بودجه غیر نقد محقق می شود و قرار شد تمهیدات اتحاذ شود تا مشکلات حل شود.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به بحران کرونا در شورای شهر از مبتلا شدن عضو دیگری از شورای شهر (شهربانو امانی) به کرونا اطلاع داد.

هاشمی در انتها با اشاره به مصوبات جلسه امروز اظهار داشت: در جلسه امروز کلیات و جزئیات واگذاری بخشی از سهام شهروند و همشهری به تصویب رسید و قرار شد فعلا تا ۳۰ درصد سهم در بورس ارائه شود.





منبع:

1399/08/11
14:17:33
5.0 / 5
1519
تگهای خبر: ترافیك , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ