ارتقاء درجه ۴ شهرداری ابلاغ گردید

ارتقاء درجه ۴ شهرداری ابلاغ گردید

پرسی بلاگ: معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور از ارتقاء درجه چهار شهرداری و تعیین درجه یك شهرداری و ابلاغ آن از طرف وزیر كشور به استانداری های ذیربط آگاهی داد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، حسین رجب صلاحی ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: ارتقاء درجه شهرداری ها به استناد تبصره (۳) ماده (یک) بخشنامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب(۱۳۷۰/۴/۱) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و برمبنای شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری ها که طی نامه شماره (۳۴۷۹ مورخ ۹۴/۱/۱۹) به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، انجام شده است.
ایشان سپس اظهار داشت: درجه شهرداری قیام دشت در استان تهران برای نخستین بار تعیین و درجه هفت آن به استانداری ابلاغ گردید.
وی ادامه داد: در استان خراسان رضوی درجه شهرداری خلیل آباد به ۶ و درجه شهرداری گلمکان به ۴ ارتقاء یافت.
معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور افزود: درجه شهرداری آبگرم در استان قزوین به ۵ و درجه شهرداری زرآباد در استان سیستان و بلوچستان به ۳ ارتقاء یافت.

طبق گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، رجب صلاحی همین طور تصریح کرد: به سبب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خودرا بعد از تائید استانداری به معاونت امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال کنند تا مدارک و مستندات در کارگروه ساماندهی درجه بندی شهرداری ها مطرح شود.




منبع:

1399/07/29
23:35:59
5.0 / 5
2025
تگهای خبر: شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ