كشف محموله ۸۵۰ كیلویی موادمخدر در تانكر حمل قیر

كشف محموله ۸۵۰ كیلویی موادمخدر در تانكر حمل قیر

پرسی بلاگ: جانشین فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری یك قاچاقچی مواد مخدر با بیشتر از ۸۵۰ كیلوگرم انواع مواد مخدر در جنوب تهران آگاهی داد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، سردار حمید هداوند دراین باره اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در انجام رصد و اقدامات اطلاعاتی خود از فعالیت یكی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر مطلع شده و اقدامات نامحسوس خود برای كنترل این فرد را در دستوركار قرار دادند.
وی با اشاره به اینكه در جریان تحقیقات نامحسوس مشخص شد كه متهم با همدستی چند نفر دیگر می خواهد مقادیری مواد مخدر را از یكی از استان های جنوبی به تهران منتقل كند، اظهار داشت: در بررسی های تكمیلی پلیس مشخص شد كه متهم به وسیله یك دستگاه كامیون حامل تانكر در پوشش حمل قیر، مبادرت به جاسازی مواد مخدر كرده و به سمت تهران در حركت است كه با هماهنگی های انجام شده مسیر تردد خودرو تحت كنترل درآمد و سرانجام این فرد سپس ۴۸ ساعت مراقبت ویژه به همراه خودرویش در تقاطع بزرگراه آزادگان و تندگویان شناسایی و متوقف گردید.
هداوند با اشاره به اینكه متهم دستگیر و خودرو برای بازرسی به پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، منتقل شد، اظهار نمود: در بازرسی های انجام شده از بخش های مختلف كامیون ۶۹۵ كیلوگرم تریاك و ۱۵۶ كیلو و ۷۴۰ گرم حشیش كه در محموله قیر جاساز شده بود، كشف و ضبط شد.
به قول جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، متهم با تشكیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد و تحقیقات ماموران برای شناسایی همدستان متهم همچنان ادامه دارد.



1397/09/21
15:17:35
5.0 / 5
4534
تگهای خبر: پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ