معاون استاندار سمنان اعلام كرد

شهرهای استان سمنان هر سه روز یك دفعه گندزدایی می شوند

شهرهای استان سمنان هر سه روز یك دفعه گندزدایی می شوند

پرسی بلاگ: سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان و رئیس كمیته خدمات شهری و روستایی ستاد مدیریت كرونا اظهار داشت: با تلاش شهرداری ها و مساعدت سپاه، بسیج، ارتش و نیز جهاد كشاورزی و منابع طبیعی هر سه روز یكبار تمامی شهرهای استان ضدعفونی كامل می شود.


منوچهر فخری در حاشیه چهارمین نشست ویدئو كنفرانسی این كمیته با بخشداران استان با تجلیل از خدمات شهرداران و دهیاران استان سمنان در مقابله با كرونا اظهار نمود: از شروع وجود بحران كرونا در كشور و استان سمنان، شهرداری ها و دهیاری های استان همیشه از پیشتازان خط مقدم مقابله با این ویروس خطرناك در سطح شهرها و روستاهای استان بوده اند و خدمات بسیار قابل توجه و شایان توجهی را در این راستا به انجام رسانده اند.
وی با تاكید بر پای كار بودن تمامی شهرداران و دهیاران استان اظهار داشت: با تلاش شهرداری ها و مساعدت سپاه، بسیج، ارتش و نیز جهاد كشاورزی و منابع طبیعی هر سه روز یكبار تمامی شهرهای استان ضد عفونی كامل و تمامی خیابان ها، معابر پر رفت وآمد و كوچه ها با محلول پاشی و ضد عفونی از خطر انتشار ویروس كرونا محافظت می گردد.
رئیس كمیته ایمنی شهری و روستایی ستاد استانی مقابله با كرونا همین طور با اشاره به اقدامات انجام شده در امتداد مقابله با كرونا در سطح روستاهای استان اظهار داشت: تا كنون بالغ بر 142 هزار نفر از روستائیان استان در طرح غربالگری كرونا شركت كردند.
فخری اشاره كرد: تابحال بالغ بر ۶۰۲ مورد ضد عفونی و گند زدایی در روستاهای این استان با همت دهیاری و گروه های جهادی به انجام رسیده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با قدردانی از مردم بمنظور رعایت مقررات و تدابیر اندیشیده شده در طرح فاصله گذاری اجتماعی و به ویژه همراهی مردم در روز طبیعت امسال اظهار داشت: باتوجه به تصمیمات ستاد ملی مقابله با كرونا در خصوص آغاز فعالیت مشاغل كم خطر از روز ۲۳ فروردین ماه، انجام این مبادرت به هیچ وجه به منزله ی عادی شدن شرایط و برطرف شدن خطرات ناشی از مبتلاشدن به كرونا نیست، پس لازم است تا مردم شریف و قانونمند استان سمنان همچون گذشته با رعایت مقررات، مسئولان و مجریان این طرح بزرگ ملی را یاری رسانند.




منبع:

1399/01/18
21:00:18
5.0 / 5
3020
تگهای خبر: اجتماعی , خدمات , شركت , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ