عملیات راهداری زمستانی در 670 كیلومتر از طریق های استان سمنان

عملیات راهداری زمستانی در 670 كیلومتر از طریق های استان سمنان

به گزارش پرسی بلاگ ایسنا/سمنان مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از انجام عملیات راهداری زمستانی در 670 كیلومتر از طریق های مواصلاتی استان سمنان طی 24ساعت اخیر اطلاع داد.


احسان منصوركیایی در جمع خبرنگاران اظهار نمود: همزمان با افزایش بارش نزولات جوی در روز گذشته، عملیات راهداری زمستانی شامل برف روبی، نمك پاشی و بازگشای مسیرها در 670 كیلومتر از محورهای مواصلاتی استان انجام شد.
وی اظهار داشت: به منظور انجام عملیات راهداری هماهنگی های لازم با پلیس راه و نهادهای امدادی انجام شده بود تا در صورت بروز مشكلات در جاده ها به صورت مقطعی مسدود و بعد از اتمام عملیات باردیگر بازگشایی شوند.
مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اینكه اكیپ های راهداری به طور هماهنگ در خلال این مدت در تمامی محورهای برف گیر سیل خیز حضور داشته تا هر یك وظایف خویش را به نحو شایسته انجام دهند. اضافه كرد: 610 تن شن و نمك در خلال عملیات راهداری در روز گذشته مورد استفاده قرار گرفت.
منصوركیایی اظهار داشت: 40 دستگاه ماشین آلات و بیشتر از 60 نفر از پرسنل خدوم راهداری در خلال روز گذشته درمحوهای مواصلاتی استان مشغول انجام مأموریت های محوله بوده اند.



1398/12/08
14:30:02
5.0 / 5
4100
تگهای خبر: پلیس , حمل و نقل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ