پرداخت مقرری اسفند مشمولان طرح تكریم و كمك مستمری تا 10 اسفند

پرداخت مقرری اسفند مشمولان طرح تكریم و كمك مستمری تا 10 اسفند

پرسی بلاگ: مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از پرداخت مقرری اسفندماه مشمولان طرح تكریم آگاهی داد و اظهار داشت: ماهیانه 800 هزارتومان از طرف صندوق اعتباری هنر به مشمولان طرح تكریم پرداخت می شود.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، سیدحسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با بیان این خبرگفت: مقرری مشمولان طرح تكریم از اسفندماه ۹۷ چهار برابر شد ودریافتی ماهانه آنها با مساعدت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۲۰۰ هزار تومان به ۸۰۰ هزار تومان افزایش پیدا كرد.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر درادامه اضافه كرد: حالا كشور با مشكلات اقتصادی درگیر است. ما در صندوق اعتباری هنر در تلاش هستیم با برنامه ریزی و اجرای سیاست های حمایتی اندكی از مشكلات جامعه فرهنگ و هنر كشور را كاهش دهیم.
سیدزاده اشاره كرد: با هدف پشتیبانی از پیشكسوتان عرصه فرهنگ و هنر به بیشتر از ۳ هزارنفر در چارچوب طرح تكریم و كمك مستمری به صورت ماهیانه، از طرف صندوق اعتباری هنر مقرری پرداخت می شود.
وی اشاره كرد: طرح تكریم به اساتیدی با بیشتر از ۶۰ سال سن و حداقل ۳۵ سال سابقه آفرینش كار هنری موفق به دریافت نشان درجه ۱ هنری و صاحب سبك شناخته شدهاند، تعلق می گیرد. حالا صلاحیت بیشتر از ۳۵۰ نفر از اساتید رشته های مختلف فرهنگی و هنری از طرف شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران كشور برای دریافت طرح تكریم تأیید شده است.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر اشاره كرد: بهره مندی كلیه خدمات مستلزم عضویت در صندوق اعتباری هنر است. در همین رابطه برخی از مشمولین طرح تكریم به سبب عدم تكمیل پروسه عضویت از دریافت افزایش مقرری محروم مانده اند كه به محض تكمیل اطلاعات به حساب آنان واریز خواهد شد.


منبع:

1398/12/03
21:41:13
5.0 / 5
4085
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ