توسعه تك بعدی، روح و جان شهرها را گرفته است

توسعه تك بعدی، روح و جان شهرها را گرفته است

پرسی بلاگ: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در نشست مشترك مدیران شهری و شهرداران استان تهران و یزد اظهار داشت: متأسفانه توسعه تك بعدی در خیلی از مناطق روح و جان شهرها را گرفته و تحت الشعاع قرار داده است.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، احمد تواهن در این نشست اظهار داشت: ادامه روند توسعه تك بعدی در آینده نزدیك موجب خواهد شد تا كالبدی فاقد روح و با خاصیت خشن در شهرها حاكم شود، این خطر سبب تهدید شهرها میگردد.
وی ادامه داد: امروزه بزرگ ترین دغدغه شهرداری های كشور محدودیت منابع مالی پایدار می باشد كه این سوژه خیلی از برنامه های مدیریت شهری را تحت الشعاع قرار می دهد.
وی گفت: كالبد شهرها كه باید بستر تبلور روح انسان ها باشد، به خاطر كاستی منابع مالی، شهرها با حداقل امكانات اداره می گردند.
تواهن اشاره كرد: باید برای این شرایط برنامه ریزی شود و با هم اندیشی یكدیگر، شرایط توسعه همه جانبه شهرها را در كشور فراهم نماییم.
به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، در این نشست از شهرداران بازنشسته استان تهران و یزد همچون سلیم خانیان - شهردار جوادآباد و احمد زارع - شهردار شاهد شهر در استان تهران تجلیل شد.



1397/09/09
23:08:49
5.0 / 5
4542
تگهای خبر: شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ