افتتاح همزمان دو نمایشگاه استانی در چهارمین روز هفته كتاب

افتتاح همزمان دو نمایشگاه استانی در چهارمین روز هفته كتاب

پرسی بلاگ: دو نمایشگاه استانی به صورت همزمان در چهارمین روز از بیست وششمین دوره هفته كتاب جمهوری اسلامی ایران در گیلان و لرستان افتتاح میگردد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، دو نمایشگاه استانی كتاب همزمان با چهارمین روز از بیست و ششمین هفته كتاب جمهوری اسلامی ایران، در استان های گیلان و لرستان افتتاح می شوند.
چهاردهمین دوره نمایشگاه كتاب گیلان با حضور ۳۹۸ ناشر و نمایش ۶۷ هزار و ۷۳ عنوان كتاب در محل دائمی نمایشگاه های گیلان برگزار می گردد.
۳۴ ناشر از استان گیلان در نمایشگاه حضور دارند و ۱۶ كتاب فروشی رشت باز با نمایشگاه همكاری دارند. ۷۰۰ میلیون تومان بن یارانه ای خرید كتاب با تخفیف ۲۰ درصد از راه بانك شهر مستقر در نمایشگاه در اختیار بازدیدكنندگان قرار می گیرد و ۲۲ برنامه جنبی از قبیل كارگاه های آموزشی تصویرگری، عكاسی، خوشنویسی، نشست های تخصصی درباب بلا های اجتماعی، سبك زندگی، كتاب كودك، جشن امضاء، مسابقه با سوژه كتاب، نمایش تابلوهای هنری، قصه گویی و ویژه برنامه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بخش جنبی نمایشگاه برگزار می گردد.
دوازدهمین نمایشگاه كتاب لرستان باز با حضور ۲۹۵ ناشر از سراسر كشور و نمایش ۵۱ هزار و ۴۰۰ عنوان كتاب در محل دائمی نمایشگاه های لرستان برگزار می گردد. از استان ۱۵ ناشر در نمایشگاه حاضر می شوند و ۹ كتاب فروشی منتخب خرم آباد باز با نمایشگاه همكاری می كنند.۴۵۰ میلیون تومان بن یارانه ای خرید كتاب با تخفیف ۲۰ درصدی از راه بانك شهر مستقر در نمایشگاه در میان بازدیدكنندگان توزیع میگردد.
۲۱ برنامه جنبی از رونمایی آثار نویسندگان استان تا برگزاری نشست های تخصصی در حوزه نشر، بلا های اجتماعی، شبكه های اجتماعی، شعرخوانی، تجلیل از نویسندگان استان و كارگاه های آموزشی، نمایش عكس مفاخر استان، رنگ آمیزی و نقاشی برای كودكان در بخش جنبی این نمایشگاه برگزار می گردد.
این دو نمایشگاه به صورت همزمان ۲۶ آبان افتتاح و تا ۱ آذر پذیرای علاقه مندان به كتاب و كتاب خوانی هستند.

1397/08/25
17:44:42
5.0 / 5
4898
تگهای خبر: آثار , آموزش , اجتماعی , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ