مدیرعامل اسبق سازمان بیمه سلامت:

استقرار سازمان الكترونیك منجر به افزایش كیفیت خدمات سلامت می شود

استقرار سازمان الكترونیك منجر به افزایش كیفیت خدمات سلامت می شود

به گزارش پرسی بلاگ مدیرعامل اسبق سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: حركت به سمت استقرار پروژه های الكترونیك سبب كاهش هزینه ها، كنترل عملكرد طرف قرارداد، افزایش كیفیت خدمات سلامت و كاهش هزینه های سازمان بیمه سلامت می شود.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، صادق رجایی درباره عملكرد سازمان بیمه سلامت هم اكنون اضافه كرد: تغییرات زیادی در سازمان بیمه سلامت نسبت به گذشته انجام شده است. صدور دفترچه های بیمه سلامت تا حدودی مكانیزه شده، اما هنوز مشاهده می شود كه تعداد بیمه شدگان بیشتر از جمعیت است. چونكه از تكنیك های جدید به درستی استفاده نشده است. با استفاده از سیستم های مكانیزه می توان این مشكلات را كم كرد.
ایشان در ادامه درباره اهمیت تجمیع بیمه های درمانی بیان كرد: تجمیع بیمه های درمانی یك بحث طولانی است كه موانعی در سر راه خود دارد و بعضی از این موانع قانونی به حساب می آید. به صورت مثال نمی توان بیمه نیروهای مسلح را به دلیل موارد امنیتی با سایر بیمه ها تجمیع كرد.
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، رجایی تصریح كرد: از طرفی منابع سازمان های بیمه گر هم با یكدیگر متفاوت می باشد. در نتیجه بهتر است از لحاظ فیزیكی به تجمیع بیمه ها فكر نكنیم و فقط از نظر قوانین و مقررات به سمت تجمیع بیمه ها حركت نماییم. سال هاست بحث تجمیع بیمه ها مطرح است، اما اگر به سمت یكی كردن قانون گذاری ها حركت نكنیم، این مورد به نتیجه ای نمی رسد.



1398/07/23
14:46:01
5.0 / 5
4595
تگهای خبر: خدمات , سیستم , قوانین , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ