به همراه طرح انتظارات نیكنام حسین پور از خبرنگاران

پیام تبریك مدیرعامل خانه كتاب به مناسبت روز خبرنگار منتشر گردید

پیام تبریك مدیرعامل خانه كتاب به مناسبت روز خبرنگار منتشر گردید

به گزارش پرسی بلاگ مدیرعامل خانه كتاب به مناسبت روز خبرنگار در پیامی این روز را تبریك گفت.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، مدیرعامل موسسه خانه كتاب به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، این روز را به فعالان رسانه ای، استادان این عرصه، روزنامه نگاران، خبرنگاران و عكاسان رسانه ها در حوزه فرهنگ و كتاب تبریك گفت. در متن این پیام كه روابط عمومی موسسه خانه كتاب آنرا منتشر نموده، این طور آمده است: «روز خبرنگار، روز قدردانی از كوشش های صادقانه خبرنگارانی است كه برای دسترسی، تولید و انتشار اطلاعات از هیچ تلاشی دریغ نمی كنند و با رعایت اخلاق حرفه ای و هنر بیان باعث رشد و ارتقای حوزه فعالیت خود می شوند.
خبرنگاران حوزه كتاب بعنوان ركن چهارم دموكراسی چشم، گوش و زبان مردم هستند كه با نظارت و آگاهی بخشی نقشی اساسی در كیفی سازی برنامه های حوزه كتاب دارند. خبرنگاران این حوزه بازتاب دهنده صدای كتاب، كتابفروشان، ناشران، اهالی قلم و همه حلقه های نشر و چراغ هدایت و راهنمای مسئولان جهت شناسایی نقاط تاریك و نقاط ضعف این حوزه هستند.
از خبرنگاران حوزه كتاب انتظار می رود با پویایی، همه جانبه نگری، خلاقیت، جست وجوگری و پیگیری خیلی از مشكلات امروز حوزه كتاب، در جهت رفع این موانع و مشكلات قدم بردارند و امیدوارم مدیران فرهنگی بویژه نهادهایی كه با كتاب سر و كار دارند با سعه صدر بیشتری خبرنگاران این حوزه را ببینند و از نقد خودشان نهراسند، كه نقد سبب ارتقا می شود و البته خبرنگاران عزیز هم باید بین نقد و تخریب و انتقاد تفاوت قائل شوند و بیاید سال ۹۸ را سال نقد در همه حوزه ها، چه در ساختارها و چه در فعالیت ها قرار دهیم و عهد ببندیم كه خبرنگاران را از پوشش اخبار حوزه های كتاب منع نكنیم.
از همه خبرنگاران و فعالان رسانه ای شایسته، فهیم، متعهد و بی ادعای حوزه كتاب به واسطه تلاش و همراهی شان با موسسه خانه كتاب صمیمانه سپاسگزارم.»

1398/05/17
18:26:21
5.0 / 5
4872
تگهای خبر: تولید , كتاب , ناشران , هدایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ