حلق آویز شدن سركرده باند تبهكاری برزیل بعد از فرار ناموفق از زندان

حلق آویز شدن سركرده باند تبهكاری برزیل بعد از فرار ناموفق از زندان

به گزارش پرسی بلاگ سركرده یك باند تبهكاری برزیلی كه تلاش داشت با پوشیدن لباس زنانه و تغییر چهره از زندان فرار كند، مدتی بعد از دستگیری در حالیكه حلق آویز شده بود در سلولش پیدا شد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، "كلاووینو دا سیلوا"ی ۴۲ ساله، قاچاقچی مواد مخدر شنبه گذشته با پوشیدن لباس های زنانه و استفاده از یك ماسك سیلیكونی و كلاه گیس قصد فرار از زندان را داشت كه دستگیر و با تدابیر شدید امنیتی به زندان بازگردانده شد.
این زندانی كه به یك دهه حبس محكوم شده بود، بعد از اینكه دختر ۱۹ ساله اش به ملاقات وی در زندانی واقع در غرب "ریو دو ژانیرو" رفته بود، تلاش داشت با پوشیدن لباس های وی به جای دخترش از زندان بیرون برود.
او قصد داشته دختر خویش را در زندان رها كند اما با عنایت به رفتار عصبی اش به هنگام خروج از زندان، ماموران متوجه حركات مشكوك او شده و دستگیرش می كنند.
دا سیلوا بعد از دستگیری به زندانی با حداكثر شرایط امنیتی منتقل شد اما مدتی بعد در حالیكه با ملحفه خویش را حلق آویز كرده بود در سلولش پیدا شد.
"دا سیلوا" از سركرده های باند "فرماندهی سرخ"، یكی از قدرتمندترین گروه های جنایی این كشور بوده كه كنترل قاچاق مواد مخدر را در بخش بزرگی از ریو به دست دارد.
به قول پلیس برزیل تحقیقات در ارتباط با پرونده هم چنان ادامه دارد.
هفته گذشته هم مقامات برزیل از كشته شدن دست كم ۵۷ نفر به دنبال درگیری های خونین میان زندانیان زندانی در ایالت "پارا"ی این كشور خبر دادند. در ماه مه میلادی هم در جریان حملات در یك زندان در ایالت "آمازوناس" برزیل دست كم ۵۵ زندانی كشته شدند.
بنا بر گزارش اسكای نیوز، جمعیت زندانیان برزیل با افزایش هشت برابری طی سه دهه اخیر به حدود ۷۵۰ هزار زندانی رسیده و در جایگاه سوم جهان از نظر شمار بالای زندانیان قرار گرفته است.




منبع:

1398/05/16
15:51:48
5.0 / 5
4982
تگهای خبر: پلیس , سلول
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ