معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد خبر داد:

عرضه كاغذ به ناشران ادامه دارد

عرضه كاغذ به ناشران ادامه دارد

پرسی بلاگ: معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تداوم عرضه كاغذ به ناشران پس از برگزاری سی ودومین نمایشگاه كتاب تهران آگاهی داد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، محسن جوادی با بیان این خبر توضیح داد: عرضه كاغذ برای انتشار كتاب به ناشران در سال ۹۸ هم به روال سال قبل ادامه داشته است و این روند حتی در ایام برگزاری نمایشگاه كتاب تهران هم انجام شد.
وی افزود: عرضه كاغذ به ناشران در ایام پس از نمایشگاه هم تداوم داشت و هیچ گونه وقفه ای در كار پیش نیامده تا ناشران بتوانند در این عرصه با مشكل كمتری به تولید و انتشار كتاب بپردازند.
جوادی با اشاره به تأثیر عرضه كاغذ با ازر دولتی در عرصه نشر اظهار داشت: خیلی از ناشران حرفه ای و فعال كشور توانستند با استفاده از كاغذ با ارز دولتی به فعالیت خود ادامه دهند چنانكه در بازدید مسئولان از نمایشگاه كتاب تهران این نكته توسط ناشران یاد شده قرار گرفت.
معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همین طور درباره روند عرضه و توزیع كاغذ در حوزه نشر توضیح داد: عرضه و توزیع كاغذ مربوط به این حوزه توسط صنف نشر انجام می شود به این صورت كه ناشران متقاضی، درخواست خودرا در سامانه ای كه به این منظور تعریف شده وارد می كنند و سپس بررسی در صورت تائید كاغذ مورد نیاز به ناشر تحویل داده می شود.


منبع:

1398/02/23
14:42:59
5.0 / 5
4906
تگهای خبر: تولید , كتاب , ناشران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ