خسروپناه با پرسی بلاگ مطرح كرد؛

چند سند تازه در عرصه صنایع فرهنگی منتشر می شود

چند سند تازه در عرصه صنایع فرهنگی منتشر می شود

به گزارش پرسی بلاگ، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: چندین سند تازه با موضوعات نوشت افزار، بازی های کامپیوتری و تکنولوژی های جدید در عرصه صنایع فرهنگی منتشر می شود.



حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در حاشیه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدامات اخیر این شورا اظهار داشت: یکی از کارهای مهمی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام دادیم، راه اندازی میز صنایع فرهنگی بود. قبلاً این میز وجود نداشت. همین طور فعالیت این میز به شکلی نیست که چند کارمند شورای عالی انقلاب فرهنگی را پشت میز بگذاریم بلکه فعالان و ذی نفعان صنایع فرهنگی را شناسایی کردیم و از آنها برای میز صنایع فرهنگی دعوت کردیم و امروز این نخبگان و متخصصان صنایع فرهنگی میز را اداره می کنند.
وی اضافه کرد: اسنادی در عرصه نوشت افزاری، بازی های کامپیوتری و تکنولوژی های جدید در حال تدوین است چونکه معتقدیم اگر برای این موضوعات تدبیر سیاستی مناسبی نداشته باشیم، ممکنست شاهد تبعات منفی باشیم. مقرر است در میز صنایع فرهنگی همه این عرصه ها دنبال شود و انشالله در آینده ای نزدیک اسناد مؤثر و اثر بخشی را از طرف میز شاهد خواهیم بود.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: امسال چندین سند در عرصه فرهنگی و صنایع فرهنگی منتشر می شود و این اسناد مقرر است اتفاقات مثبتی را در عرصه هایی همچون نوشت افزار و بازی های کامپیوتری رقم بزند.
وی برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: این دوره از نمایشگاه نسبت به دوره گذشته بهتر شده است و حتی شاهد تنوع در غرفه ها هستیم. نزدیک به ۳۰ غرفه را از نظر گذراندم و از نزدیک با ناشران مختلف صحبت کردم. همه آنها از وضعیت نمایشگاه و فروش آثار بسیار راضی بودند. با وجود این که قیمت های کتاب ها بالا است اما استقبال خوبی را شاهد می باشیم.


منبع:

1403/02/22
15:09:42
5.0 / 5
338
تگهای خبر: آثار , بین المللی , تكنولوژی , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ