فردا پنجشنبه انجام می شود؛

نشست گر تو سعدی شوی در فرهنگسرای نهج البلاغه

نشست گر تو سعدی شوی در فرهنگسرای نهج البلاغه

پرسی بلاگ: پرسی بلاگ: همزمان با فرارسیدن روز بزرگداشت سعدی و نثر فارسی، نخستین جلسه حلقه بچه های ایران آینده با عنوان گر تو سعدی شوی توسط فرهنگسرای نهج البلاغه انجام می شود.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، همزمان با فرارسیدن روز بزرگداشت سعدی و نثر فارسی، نخستین جلسه حلقه «بچه های ایران آینده» با عنوان «گر تو سعدی شوی» توسط فرهنگسرای نهج البلاغه انجام می شود.
این نشست اختصاص به بازنویسی حکایات گلستان سعدی توسط نوجوانان داشته و با شعار «گر چه سعدی شوی، گلستان را به چه صورت می نویسی؟» پذیرای عموم نوجوانان مشتاق شعر و نثر پارسی خواهد بود. ایجاد فضای انگیزشی جهت رشد قوه تخیل، خلق تصویر ذهنی و برون داد روایت مکتوب آن اصلی ترین هدف برگزاری این جلسه است و تلاش دارد به تربیت کنشگران نوجوان در عرصه نویسندگی و رویاپردازی بپردازد.
در این ویژه برنامه که روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می شود، ناهید شکوریان، فعال ادبی، قصه گو و راوی به معرفی مفاخر شعر و ادب پارسی پرداخته و به مناسبت بزرگداشت روز سعدی به بحث و گفتگوی آزاد با موضوع داستان نویسی خلاق می پردازد. همین طور از نوجوانان شرکت کننده درخواست می شود تا داستانی از گلستان سعدی را با بهره گیری از قوه تخیل خود بازنویسی کنند.
اولین نشست حلقه «بچه های ایران آینده» روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰: ۳۰ در کتابخانه فرهنگسرای نهج البلاغه انجام می شود.


منبع:

1403/02/06
11:11:26
5.0 / 5
88
تگهای خبر: شركت , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ