حاجی هاشمی خبر داد؛

جشنواره ای مستقل برای استریمرها

جشنواره ای مستقل برای استریمرها

پرسی بلاگ: به گزارش پرسی بلاگ، مدیرعامل بنیاد ملی بازی های کامپیوتری اظهار داشت: جشنواره ای مستقل برای استریمرها بمنظور معرفی استریمرهای برتر و رتبه بندی آنها انجام می شود.



محمدامین حاجی هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی های کامپیوتری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بمنظور ساماندهی استریمرها، برنامه ریزی های مشخصی داشته ایم. یکی از این برنامه ها حضور استریمرها و فعالان صنعت گیمی که برنامه های زنده اینترنتی دارند، در جشنواره ها و مسابقات مختلف بنیاد حضور داشته باشند.
وی اضافه کرد: دیگر برنامه بنیاد برای استریمرها برگزاری جشنواره اختصاصی بصورت سالانه است. این امر بمنظور رتبه بندی استریمرها و معرفی آنها به جامعه صنعت گیم است.
مدیرعامل بنیاد ملی بازی های کامپیوتری اظهار داشت: اگر بتوانیم جشنواره سالانه را برای استریمرها برگزار نماییم، آنها می توانند به جنبه های مختلف استریم پایبند باشند و از سویی جنبه های فرهنگی و اجتماعی را هم رعایت نمایند. در نهایت می توانیم بواسطه این جشنواره اختصاصی بالاترین استریمرها را در جامعه گیم داشته باشیم.
وی اضافه کرد: درباب موضوع استریمرها با ساترا همکاری مشترکی داریم و این همکاری درباب معرفی بازی هایی است که مجوز رده بندی دارند. درباب نوع پوشش، تصویر و محتوایی که غیر از بازی است، ساترا باید وارد میدان شود. حتی کلامی که در استریم ها رد و بدل می شود یا صحبت هایی که شاهدش هستیم و تصاویری که دیده می شود، خود ساترا باید برمبنای قوانینی که دارد، به استریمرها ابلاغ کند.
مدیرعامل بنیاد ملی بازی های کامپیوتری اظهار داشت: بنیاد ملی بازی های کامپیوتری درباب محصولات و بازی هایی که در آنجا ارائه می شود، به ساترا مشورت می دهند تا این مشورت ها و پیشنهادات را اعمال کنند. بدین سبب اعمال نظر ما روی محصولات و بازی ها است، نه نوع محتوا و مکالماتی که در استریم ها شاهد می باشیم.
حاجی هاشمی اظهار داشت: پلت فرم های مختلفی توسعه یافته و تعدادشان زیاد شده است، ما با ساترا در تماس و تعامل هستیم تا شاهد مرتفع شدن این مشکلات در استریم ها باشیم.


منبع:

1403/01/30
13:57:09
5.0 / 5
113
تگهای خبر: اجتماعی , جشنواره , صنعت , قوانین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ