رییس شورای فرهنگ عمومی خوزستان:

حجاب یکی از موضوعات ذیل سبک زندگی اسلامی است

حجاب یکی از موضوعات ذیل سبک زندگی اسلامی است

به گزارش پرسی بلاگ، رئیس شورای فرهنگ عمومی خوزستان حجاب را یکی از موضوعات ذیل سبک زندگی اسلامی اعلام نمود و اظهار داشت: مهم ترین دغدغه ای که امروز افراد انقلابی و مذهبی دارند، تضعیف سبک زندگی اسلامی است.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد بامداد امروز سه شنبه در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان در سال ۱۴۰۳ که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با اعلان اینکه اخلاق یکی از چالش های اساسی در کانون خانواده است، خاطرنشان کرد: مهم ترین دغدغه ای که امروز افراد انقلابی و مذهبی دارند، تضعیف سبک زندگی اسلامی است، بنده بابت برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور که امروز اتفاق افتاد، تشکر می کنم که البته باید زودتر از این رخ می داد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی خوزستان اضافه کرد: اگر این اتفاق آثار مشت پُر کنی داشته باشد و بزودی مجموعه فرهنگی استان بتواند از آن اعتبار مالی اش استفاده کنند، خوب است.
نماینده ولی فقیه در خوزستان «حجاب» را یکی از موضوعات ذیل سبک زندگی اسلامی اعلام و اظهار داشت: با نهایت تأسف هر روز و هر لحظه که می گذرد، مسأله حجاب در کشور بغرنج تر می شود؛ بنده از همان ابتدا به شخص رئیس جمهور بارها عرض کردم که بحث حجاب را جدی گرفته شود و مهم ترین بخش آن ادارات است.
حجت الاسلام موسوی فرد افزود: ادارات گسترده دولتی وجود دارد، باید قالبی مشخص شود و این قالب اتفاق بیفتد که این امر اتفاق نیفتاد. سال ۱۴۰۱ طرح آماده شد اما اتفاق ناگوار مهسا امینی رخ داد؛ بنابراین با جدیت بیشتری به این مورد حجاب پرداخته شود، هر کجا که برویم این مطالبه جدی رهبر و مردم است.
وی خطاب به حجت الاسلام خسروپناه اظهار داشت: سابقه خوبی در بحث حجاب نداریم، پیش از انقلاب کار به جایی رسیده بود که در شمال کشور، مؤمنان و افراد متدین گله مند بودند به همین خاطر اگر این مسئله رها شود بی گمان بدتر از این می شود، آنگاه نمی توانیم آنرا جمع نماییم، بنابراین شما این را به سهم خود و با جدیت دنبال کنید که آثار پوشش اسلامی را بزودی در کشور ببینیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی خوزستان، مبحث دیگر را مسأله فِرَق (گروه ها نظیر وهابی و …) در استان خواند و بیان نمود: اخیرا گزارش بسیار خیره کننده ای رسیده، هفته آینده که خدمت حضرت آقا خواهیم بود به ایشان عرض خواهم کرد، این هم عزم و اراده می خواهد که باید به آن پرداخته شود؛ این مسئله بسیار مهمی بخصوص در آموزش وپرورش است، از آقای مخبر خواسته ام به این مسئله ورود کنند، در خوزستان هیچ سنی وجود ندارد و بحث وهابیت چالش اصلی است.
به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور با حضور دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی، اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی، نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار خوزستان، دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان و اعضای شورای فرهنگ عمومی خوزستان رونمایی گردید.


منبع:

1403/01/08
13:18:37
5.0 / 5
174
تگهای خبر: آثار , آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ