برای بازی امپراتورهای قلابی ؛

جایزه بهترین بازی موبایل گیم کانکشن به بازی ساز ایرانی رسید

جایزه بهترین بازی موبایل گیم کانکشن به بازی ساز ایرانی رسید

به گزارش پرسی بلاگ، جایزه بهترین بازی موبایل و تبلت گیم کانکشن آمریکا برای بازی امپراتورهای قلابی به بازی ساز ایرانی رسید.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، بازی ایرانی «امپراتورهای قلابی» جایزه بهترین بازی موبایل و تبلت در فستیوال «گیم کانکشن» آمریکا را به دست آورد.
مراسم پایانی فستیوال گیم کانکشن آمریکا که سه شنبه ۲۹ اسفند از ساعت ۱۹: ۳۰ در سانفرانسیسکو برگزار شد، برندگان خود در قسمت های مختلف را اعلام نمود.
از ایران مهرداد رضایی از استودیو «پرشالند» با بازی «امپراتورهای قلابی» در این فستیوال شرکت کرده و در سه بخش نامزد دریافت جایزه شده بود. در نهایت با رای داوران، مهرداد رضایی توانست به خاطر بازی «امپراتورهای قلابی» جایزه بهترین بازی موبایل و تبلت در فستیوال گیم کانکشن ۲۰۲۴ آمریکا را از آن خود کند.
مهرداد رضایی در این مراسم که به صورت آنلاین برای تمام مخاطبان در سراسر دنیا پخش گردید در ویدئویی کوتاه به معرفی بازی امپراتورهای قلابی و روند طراحی و تولید آن پرداخت. در ادامه همینطور گیم پلی این بازی برای مخاطبان این رویداد پخش گردید.
رضایی پس از کسب این جایزه در گفتگویی کوتاه با ما، ضمن ابراز شادمانی از این که توانسته در ساعات پایانی سال ۱۴۰۲ نام ایران را در فستیوال گیم کانکشن آمریکا بالا ببرد، اظهار داشت: امیدوارم این جایزه نویدبخش سالی پر از موفقیت در زمینه های بین المللی برای صنعت بازی ایران باشد.
مدیر استودیو «پرشالند» اظهار داشت: از این که بعنوان یک ایرانی در این فستیوال شرکت کردم و جایزه بهترین بازی موبایل و تبلت گیم کانکشن آمریکا را به دست آوردم، احساس غرور می کنم.
وی اظهار امیدواری کرد که این دستاوردها و موفقیت های بین المللی سبب توجه بیشتر مسؤولان کشور نسبت به صنعت بازی و تلاشهای صورت گرفته توسط بازی سازان ایرانی در زمینه های داخلی و بین المللی شود.

1403/01/04
16:21:57
5.0 / 5
175
تگهای خبر: آنلاین , بین المللی , تولید , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ