اخبار نمایشگاه رسانه ها؛

۱۷ نشست تخصصی در غرفه غزه نمایشگاه رسانه ها

۱۷ نشست تخصصی در غرفه غزه نمایشگاه رسانه ها

به گزارش پرسی بلاگ، 17 نشست تخصصی در غرفه غزه واقع در قسمت بین الملل بیست وچهارمین نمایشگاه رسانه های ایران، برگزار می گردد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، غرفه غزه در بخش بین الملل بیست وچهارمین نمایشگاه رسانه های ایران، ۱۷ نشست تخصصی را در سالن «بشارت بامداد کانون رسانه های حامی غزه» برگزار می نماید.
بخش بین الملل این دوره از نمایشگاه یاد شده، با بخش ویژه ای برای غزه میزبان ۱۲ رسانه فعال در عرصه مقاومت است و بخشی را تحت عنوان «غرفه غزه» برپا می نماید.
«غرفه غزه» برای آگاه سازی و تبیین جنایات رژیم صهیونیستی فعالیت می کند و در روز نخست برگزاری نمایشگاه یکشنبه ۲۹ بهمن در سالن بشارت صبح، چهار نشست «نقش مقاومت لبنان در نبرد غزه» ساعت ۱۰: ۴۴ تا ۱۱: ۴۴، «بررسی روند یک سقوط از ۱۹۴۸ تا ۲۰۲۳» ساعت ۱۵، «همکاری بین المللی میان رسانه های دنیا» ساعت ۱۶ و «تأثیر رسانه های مقاومت در تاب آوری های اجتماعی و جامعه مقاومت» ساعت ۱۶: ۳۰ تا ۱۸ انجام می شود.
دوشنبه ۳۰ بهمن و در دومین روز از برگزاری نمایشگاه پنج نشست در «غرفه غزه» برگزار می گردد که شامل نشست بررسی «اخبار جعلی» در ساعت ۱۱، نشست «استمرار اعتراضات جهانی مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی» در ساعت ۱۴: ۳۰ تا ۱۶، نشست «طوفان الاقصی؛ چالش های اثرگذاری و مقابله با جنگ رسانه ها» در ساعت ۱۵، نشست «بهره برداری حداکثری ظرفیتهای رسانه ای و مهارتهای نوین در پشتیبانی از مقاومت» ساعت ۱۶: ۳۰ تا ۱۸ و نشست «نظم نوین جهانی و جایگاه ایران در آن» در ساعت ۱۷ است.
همچنین در روز سه شنبه اول اسفند و در سومین روز از برگزاری نمایشگاه «غرفه غزه» با برگزاری چهار نشست میزبان فعالان رسانه و اخبار مقاومت به این مقرر است که می توان به نشست بررسی «درباره تحولات فلسطین با حضور شخصیت های برجسته جبهه مقاومت» در ساعت ۱۰، نشست «شیوه های اقناع در رسانه» در ساعت ۱۵، نشست «معرفی شبکه، ساختار شبکه و سیاست های آن؛ استفاده از تکنولوژی های روز در رسانه» در ساعت ۱۵ و نشست «اقتصاد عکاسی مطبوعاتی در رسانه های بین الملل» ساعت ۱۶ تا ۱۸ اشاره نمود.
«غرفه غزه» روز پایانی برگزاری نمایشگاه رسانه های ایران چهارشنبه ۲ اسفند با برگزاری چهار نشست به فعالیت خود ادامه می دهد که شامل نشست «تأثیر هجوم مقابل غزه بر افکار عمومی اروپا از روایت تا واقعیت» در ساعت ۱۰، نشست «خبرنگاری در زمان جنگ» در ساعت ۱۱ نشست «اخلاق رسانه ای در نبرد غزه» ساعت ۱۵ و نشست «کاربرد عکاسی خبری در جهان معاصر» در ساعت ۱۶ است.

1402/11/29
10:00:53
5.0 / 5
271
تگهای خبر: اجتماعی , بین المللی , تكنولوژی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ