با حضور جمهوری اسلامی ایران؛

نمایشگاه بین المللی کتاب هند شروع به کار کرد

نمایشگاه بین المللی کتاب هند شروع به کار کرد

به گزارش پرسی بلاگ، نمایشگاه بین المللی کتاب هند امروز شنبه ۲۱ بهمن با حضور جمهوری اسلامی ایران شروع به کار کرد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، نمایشگاه بین المللی کتاب هند امروز شنبه ۲۱ بهمن ماه با حضور جمهوری اسلامی ایران شروع به کار کرد. جمهوری اسلامی ایران برای نهمین بار در نمایشگاه بین المللی کتاب هند که قدمتی بیشتر از ۵۰ سال دارد، حضور پیدا کرده است.
در غرفه جمهوری اسلامی ایران که به همت خانه کتاب و ادبیات ایران برپا شده، بیشتر از ۸۰۰ عنوان کتاب در حوزه های مختلف ایران شناسی، هنر، خوش نویسی، مذهبی، آموزش زبان فارسی، ادبیات کلاسیک و معاصر، کودک و نوجوان، دفاع مقدس و کتاب های دینی به زبان های فارسی. انگلیسی و اردو برای بازدیدکنندگان عرضه شده است.
در این دوره از رویداد مذکور، عربستان سعودی میهمان ویژه است. غرفه جمهوری اسلامی ایران هم با تدارک برنامه های رونمایی کتاب، برگزاری نشست هایی با موضوع هایی مانند بررسی مفاهیم مشترک شعر فارسی در ایران و هند، وضعیت نشر در ایران و معرفی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و ظرفیتهای آن میزبان علاقه مندان است و حضور شاعران و استادان زبان فارسی ایرانی و هندی و شعرخوانی و گفتگوی آنها پیرامون شعر و زبان فارسی از دیگر برنامه های پیشبینی شده برای غرفه ایران در این نمایشگاه است.
نمایشگاه بین المللی کتاب هند از امروز شنبه ۲۱ بهمن ماه آغاز و تا یکشنبه ۲۹ بهمن ماه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ در فضای نمایشگاهی پاگانی میدان در شهر دهلی هند برپاست.


منبع:

1402/11/22
15:15:16
5.0 / 5
226
تگهای خبر: آموزش , بین المللی , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ