فردا سه شنبه در كتابخانه ملی؛

همایش علمی کارنامه ساواک

همایش علمی کارنامه ساواک

به گزارش پرسی بلاگ، همایش علمی کارنامه ساواک: واکاوی بر پایه اسناد بمنظور معرفی و بررسی اسناد کارهای ساواک، فردا سه شنبه 17 بهمن در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران انجام می شود.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، همایش علمی «کارنامه ساواک: واکاوی بر پایه اسناد»، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بمنظور معرفی و بررسی اسناد کارهای ساواک، فردا سه شنبه ۱۷ بهمن توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران انجام می شود.
در این همایش یک روزه قاسم تبریزی پژوهشگر مؤسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی و موزه عبرت موضوع «عملکرد اداره کل سوم ساواک» و محمدتقی تقی پور نویسنده و پژوهشگر تاریخ معاصر درباره ی «مناسبات امنیتی حکومت پهلوی و رژیم صهیونیستی» مطالب خودرا ارائه می دهند.
بخش دیگری از این همایش به صحبت های مصطفی جوان درباره ی «نقش و عملکرد ارتشبد حسین فردوست در دفتر ویژه اطلاعات» اختصاص دارد، شاداب عسگری نویسنده و پژوهشگر تاریخ معاصر و دفاع مقدس موضوع «ساواک در گام آخر» را بررسی می کند و علی اکبر علیمردانی پژوهشگر تاریخ معاصر و رییس پیشین مرکز بررسی اسناد تاریخی سرفصل «ملاحظات تاریخ نگارانه در بهره گیری از اسناد ملی» را شرح می دهد.
برنامه مورد اشاره فردا سه شنبه ۱۷ بهمن از ساعت ۸: ۳۰ تا ۱۲ در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران انجام می شود.


منبع:

1402/11/17
09:42:15
5.0 / 5
290
تگهای خبر: كتاب , همایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ