مدیر دفتر ادبیات داستانی حوزه هنری خبر داد؛

اردوی باغ رمان ایرانی برگزار می گردد

اردوی باغ رمان ایرانی برگزار می گردد

پرسی بلاگ: مدیر دفتر ادبیات داستانی حوزه هنری از برگزاری اردوی باغ رمان ایرانی با هدف کشف استعدادهای جوان و نوپای عرصه ادبیات داستانی آگاهی داد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، بهزاد دانشگر مدیر دفتر ادبیات داستانی حوزه هنری از برگزاری اردوی «باغ رمان ایرانی» با هدف کشف استعدادهای جوان و نوپای عرصه ادبیات داستانی چهارشنبه و پنج شنبه این هفته آگاهی داد.
دانشگر، مهم ترین هدف طرح «باغ رمان ایرانی» را کشف استعدادهای جوان و نوپای عرصه ادبیات داستانی دانست، که زیر نظر استادان داستان نویس طراحی و اجرا می شود.
وی اضافه کرد: این پروژه در حقیقت تعاملی بین اساتید فن داستان نویسی و هنرجویان جوان کشور است که به مهارت افزایی نویسندگان جوان در تولید رمان منتهی خواهد شد.
مدیر دفتر ادبیات داستانی درباره ی نشست ها و تعامل استاد و هنرجو در این دوره آموزشی اظهار داشت: این اردو شامل سه نشست تخصصی، یک کارگاه عملی و یک نشست هنرجو و مدرس مربوطه و همین طور یک نشست عمومی برای اعضای باغ رمان ایرانی برنامه ریزی شده است.
دانشگر درباره ی کمیت این دوره آموزشی اضافه کرد: این پروژه با حضور ۲۲ هنرجو زیر نظر ۱۴ استاد راهنما صورت خواهد گرفت، که هنرجویان ضمن فراگیری آموزش داستان نویسی، رمان خودرا می نویسند.

1402/09/14
09:24:10
5.0 / 5
249
تگهای خبر: آموزش , تولید , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ