همزمان با ۱۳ آبان؛

اجتماع مردمی و دانشجویی بهشت قدس برگزار می گردد

اجتماع مردمی و دانشجویی بهشت قدس برگزار می گردد

به گزارش پرسی بلاگ، همزمان با ۱۳ آبان، اجتماع مردمی و دانشجویی بهشت قدس در پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین و رساندن پیام انزجار از رژیم کودک کش اسرائیل مقابل تئاتر شهر برگزار می گردد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، همزمان با ۱۳ آبان، اجتماع مردمی و دانشجویی «بهشت قدس» در پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین و رساندن پیام انزجار از رژیم کودک کش اسرائیل در مقابل تئاتر شهر برگزار می گردد.
بخش اصلی این مراسم، پخش زنده سخنرانی سید مقاومت، سید حسن نصرالله است و در کنار آن فعالیتهای فرهنگی دیگر هم برگزار می شود. «عکاسخانه تجسمی قدس» یکی از بخش های فرهنگی هنری این مراسم است که با حضور هنرمندان برگزار می گردد.
همچنین گروههای تئاتر خیابانی و سرود نوجوانان اجرای زنده خواهند داشت. «رادیو اقصی» به صورت زنده از رادیو نمایش روی آنتن رفته و اتفاقات مهم این اجتماع مردمی را پوشش می دهد. «کودکستان قدس» هم بخشی ویژه کودکان است و در آن مفاهیم در رابطه با قدس شریف در چارچوب بازی، نقاشی و سرگرمی به آنان آموزش داده می شود.
پخش زنده سخنرانی سیدحسن نصرالله و اجتماع مردمی دانشجویی بهشت قدس امروز جمعه ۱۲ آبان ماه در مقابل تئاتر شهر برگزار می گردد. این رویداد تا ۲۱ آبان ماه هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ ادامه دارد.

1402/08/13
09:20:37
5.0 / 5
229
تگهای خبر: آموزش , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ