با محوریت عملیات احیا ؛

چهارمین مرحله مسابقه کتابخوانی هشت بهشت برگزار می گردد

چهارمین مرحله مسابقه کتابخوانی هشت بهشت برگزار می گردد

پرسی بلاگ: چهارمین مرحله مسابقه مجازی کتابخوانی هشت بهشت با محوریت کتاب عملیات احیا توسط معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران انجام می شود.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، چهارمین مرحله مسابقه مجازی کتابخوانی هشت بهشت با محوریت کتاب «عملیات احیا» توسط معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران انجام می شود.
کتاب «عملیات احیا» نوشته محمد حکیم آبادی، روایتی از صعود یک مجموعه دانش بنیان به قله دانش و فن آوری است.
شرکت ماشین های الکتریکی جمکو از صنایعی است که در سال ۱۳۶۹ در شهرستان جوین با هدف عدم وابستگی صنایع داخلی به کشورهای خارجی در حوزه تولید انواع ماشین های الکتریکی تأسیس و راه اندازی گردید، اما در ادامه به سبب برخی بی توجهی ها، با مشکلات زیادی روبرو شد و در آستانه تعطیلی قرار داشت.
اما امروز، این شرکت موفق به طراحی و تولید الکتروموتورها و ژنراتورهای بزرگ صنعتی با استانداردهای جهانی شده و در بعضی محصولات نیز جزو چهار، پنج شرکت تولیدکننده در جهان است، کتاب عملیات احیا روایتی از تلاش این مجموعه دانش بنیان برای رسیدن به چنین دستاورد بزرگی است.
دانشجویان مشتاق شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به نشانی BookRc.ir روز جمعه ۲۶ آبان ماه از ساعت ۹ تا ۲۴ در این مسابقه کتابخوانی شرکت و با یکدیگر رقابت کنند.
جوایز این دوره از مسابقه کتابخوانی مجازی هشت بهشت شامل ۵ میلیون ریال می شود که به برگزیدگان آن اهدا می شود.

1402/08/01
08:09:31
5.0 / 5
207
تگهای خبر: تولید , شركت , صنعت , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ