توسط كارگروه ساماندهی مد و لباس؛

نشست های تخصصی نمایشگاه پارچه و صنایع وابسته برگزار شد

نشست های تخصصی نمایشگاه پارچه و صنایع وابسته برگزار شد

به گزارش پرسی بلاگ، سلسله نشست های تخصصی تحلیلی و آموزشی با موضوعات مهم کاربردی توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در نمایشگاه بین المللی پارچه و صنایع وابسته برگزار گردید.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، در مدت زمان برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی پارچه و صنایع وابسته، سلسله نشست های تخصصی تحلیلی و آموزشی با موضوعات مهم کاربردی توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار گردید.
این جلسات با حضور مجریان اصلی حوزه نساجی، پارچه و طراحی لباس، اساتید، صاحبنظران، و ویژندهای مختلف وضعیت کشور با محوریت چالش های پیشرفت، صادرات، واردات و فرصت ها و تهدیدهای موجود و چشم اندازهای پیش رو را به بحث، تفسیر، نقد و تبادل نظر گذاشتند.
اولین نمایشگاه بین المللی پارچه و صنایع وابسته با مجوز کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار شد؛ این رویداد چهار روزه در روزهای ۱۸ تا ۲۱ شهریور در نمایشگاه شهر آفتاب با استقبال علاقه مندان، دانشجویان و فعالان حوزه نساجی، پارچه و ملزومات آن به سر انجام رسید.
موضوعات مطرح شده در این جلسه ها شامل پدیده ترند در مد و لباس و وابستگی آن به پارچه، طراحی پارچه در صنعت ورزش، رویدادهای ورزشی و بین المللی ایران، تولیدات حجاب و منسوجات ایرانی؛ صدمه شناسی و چشم انداز آینده، بررسی ظرفیت میراث پیشین منسوجات ایران در پارچه و مد و لباس معاصر، اصناف و شبکه توزیع پارچه و نقش آنها در ارتقای طراحی پارچه های ایرانی و وضعیت تولید و واردات پارچه در ایران و آینده توسعه صنعت مد و لباس است.
در این نشست ها علاوه بر اساتید و صاحب نظران، مسؤلان اتحادیه های بنکداران پارچه، اتحادیه تولیدکنندگان محصولات ورزشی، انجمن نساجی ایران، مؤسسه آراکو، انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب، اتحادیه تولید و صادرات پوشاک ایران حضور داشتند.

1402/06/27
09:58:41
5.0 / 5
268
تگهای خبر: آموزش , بین المللی , تولید , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ