فرمانده انتظامی استان ایلام:

رانندگان بعد از ورود به کشور استراحت کافی داشته باشند

رانندگان بعد از ورود به کشور استراحت کافی داشته باشند

به گزارش پرسی بلاگ، ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام از آمادگی کامل پلیس برای موج بازگشت زائرین به پایانه مرزی مهران اطلاع داد و اظهار داشت: تمهیدات لازم برای بازگشت زائرین به پایانه مرزی مهران مهیا شده است.


سردار"جمال سلمانی" در مرز مهران، اظهار نمود: حجم برگشت زائرین اربعین که طی روزهای گذشته به عتبات عالیات مشرف شده اند و در برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی(ع)شرکت کردند، پُرحجم، روان و به سهولت انجام می گیرد.
وی با اعلان اینکه کارکنان انتظامی در پایانه مرزی مهران به صورت شبانه روزی پذیرای زائرین عزیز هستند، اضافه کرد: افزایش تیم های گشتی محسوس و نامحسوس پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان برای جلوگیری از هرگونه حوادث جاده ای مستقر شده اند و با هرگونه حرکات و تخلفات حادثه ساز بشدت برخورد خواهند کرد.
سلمانی افزود: تا زمان عادی شدن تردد در پایانه مرزی تمامی مسؤلان و کارکنان انتظامی مستقر در شهر مهران پای کار خواهند بود تا خدمات مورد نیاز را به زائرین در موج بازگشت عرضه کنند و در کمترین زمان ممکن به شهر های خود بازگردند.
وی با اشاره به این که زائرین عزیز پس از ورود به کشور حتما استراحت و خواب کافی داشته باشند، خاطرنشان کرد: برابر داده ها و رصد های انجام گرفته، یکی از علل عمده تصادفات جاده ای "خستگی و خواب آلودگی" رانندگان بوده که زائرین عزیز به این نکته توجه داشته باشند باید حتما پس از ورود به کشور با استراحت کافی به سفرخود ادامه دهند.
به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس، سلمانی از زائرین خواست حین ورود به کشور از عجله و شتاب اجتناب کنند و عزیزانی که با خودروی شخصی به مرزها مراجعه نموده اند با استراحت کامل در مکانهای تعیین شده به مسیر خود ادامه دهند تا در صحت وسلامت و بدون حادثه به شهر های خود باز گردند.




منبع:

1402/06/10
16:31:29
5.0 / 5
275
تگهای خبر: اطلاع رسانی , پلیس , خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ