همزمان با آغاز ماه محرم؛

پویش نذر 72 هزار پیراهن مشکی شروع به کار کرد

پویش نذر 72 هزار پیراهن مشکی شروع به کار کرد

به گزارش پرسی بلاگ، پویش نذر ۷۲ هزار پیراهن مشکی برای مستضعفین و محرومین جامعه با عنوان با حسین بمان همزمان با آغاز ماه محرم توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مجموعه فرهنگی ربیع محبت شروع شد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، پویش نذر ۷۲ هزار پیراهن مشکی برای مستضعفین و محرومین جامعه با عنوان «با «حسین بمان» با شروع ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مجموعه فرهنگی ربیع محبت شروع شد.
با توجه به شکل گیری روش های خلاقانه و جذاب و اجتماعی در سالهای اخیر، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم با هدف تعظیم شعائر اسلامی در جهت خدمت به قشر مستضعف و محرومین جامعه با همکاری یکی از استارت آپ های خلاق در حوزه توزیع محصولات فرهنگی، درصدد است با مشارکت خیرین و نیکوکاران تعداد ۷۲ هزار پیراهن مشکی را به نیت ۷۲ تن به ۷۲ هزار هموطن نیازمند و کم برخوردار جامعه اهدا کند.
این پویش از اول ماه محرم الحرام سال ۱۴۰۲ شمسی تا پایان محرم ادامه می یابد و علاقه مندان و خیرین محترم برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در آن می توانند با رفتن به پایگاه اینترنتی https: //rabimohabat.ir/ در این امر خیرخواهانه شرکت نمایند.
در پایان این پویش، آئین اختتامیه باشکوهی در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور خیرین و نیکوکاران برگزار می شود.


منبع:

1402/05/01
10:21:39
5.0 / 5
283
تگهای خبر: اجتماعی , شركت , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ