یكشنبه در فرهنگسرای رازی؛

افتتاح هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران

افتتاح هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران

به گزارش پرسی بلاگ، هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران توسط بنیاد ملی بازی های کامپیوتری شب گذشته در فرهنگسرای رازی راه اندازی شد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران با برگزاری مسابقات رشته فیفا ۲۳ شامگاه یکشنبه ۱۸ تیر در فرهنگسرای رازی راه اندازی شد.
بنیاد ملی بازی های کامپیوتری که همزمان با برگزاری جشنواره «ایران آینده ۲» در فرهنگسرای رازی اقدام به ایجاد بازی سرا با هدف سرگرمی کودکان و نوجوانان کرده بود، مراسم افتتاحیه هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران در رشته فیفا ۲۳ را هم برگزار کرد.
مسابقات افتتاحیه هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران که ۲۵۰ نفر در آن ثبت نام کرده بودند، طی ۲ روز برگزار شد و با برگزاری مسابقات رده بندی و فینال آن در آستانه عید غدیر، علی ابوالحسنی، ایلیا طهماسبی و محمد عاشوری بعنوان نفرات اول تا سوم معرفی و در مراسمی با حضور مدیرعامل بنیاد ملی بازی های کامپیوتری و مدیر شبکه امید تلویزیون جوایز غیر نقدی به آنها اهدا شد.
بنیاد ملی بازی های کامپیوتری با برگزاری این بازی سرا در فرهنگسرای رازی و عرضه بازی های حرکتی (VR)، بازی های فکری، بازی های ورزشی و بازی های فرهنگی زمینه حضور کودکان و نوجوانان در فضایی شاد، مفرح و سالم را ایجاد کرد.
این بازی سرا در فرهنگسرای رازی که با استقبال خوب کودکان، نوجوانان و خانواده ها مواجه گردید، روزانه به صورت میانگین پذیرای ۶۰۰ کودک و نوجوان بود تا از انجام بازی های ویدئویی مناسب با سن خویش را بر روی کنسول های مختلف لذت ببرند.
بنیاد ملی بازی های کامپیوتری طی ۶ روز برگزاری این بازی سرا در فرهنگسرای رازی به کودکان و نوجوانان حاضر در این بازی سرا هم جوایزی فرهنگی اهدا می کرد.
همچنین جشنواره «ایران آینده ۲» که از ۸ تیر با سه بخش اصلی بازی ها، غرفه ها و استیج کار خویش را در فرهنگسرای رازی شروع کرده بود، شامگاه پنجشنبه ۱۵ تیر همزمان با شب عید سعید غدیر خم پایان یافت.

1402/04/20
09:59:42
5.0 / 5
310
تگهای خبر: جشنواره , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ