معاون شهردار تهران خبر داد

عرضه دام زنده در 17 جایگاه شهرداری تهران برای عید قربان

عرضه دام زنده در 17 جایگاه شهرداری تهران برای عید قربان

به گزارش پرسی بلاگ، معاون خدمات شهری شهرداری تهران از عرضه دام زنده در ۱۷ جایگاه شهرداری تهران برای عید قربان اطلاع داد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، حسین نظری در حاشیه بازدید از مرکز عرضه بهداشتی دام زنده در منطقه پنج تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۷ نقطه برای عرضه بهداشتی دام زنده از سوی شهردای تدارک دیده شده که سه نقطه ثابت و ۱۴ نقطه هم موقت بوده است.
وی ادامه داد: در بازدیدی که داشتیم شاهد این بودیم که غرفه بندی مناسبی با حضور دامپزشکان انجام شده است.
نظری تصریح کرد: استقبال مردم از روز گذشته شروع شد و در بازدید روز گذشته دیدیم که مردم در صف خرید حاضر بودند و امروز هم استقبال خوبی صورت گرفت.
وی افزود: قیمت هر کیلوگرم گوسفند زنده ۱۸۵ هزار تومان است و عرضه بالاتر از این قیمت تخلف است و با متخلفان برخورد خواهد شد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اظهار داشت: تا روز گذشته نگرانی داشتیم که تعداد غرفه ها و میزان عرضه دام کافی نباشد؛ اما در بازدیدهایی که داشتیم نگرانی ها برطرف شد و خوشبختانه روند خوبی را در تأمین و عرضه شاهد بودیم.
محمود رضا مهرورز بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری های سازمان بازرسی کل کشور هم که در این بازدید حضور داشت، اظهار داشت: ما در بازدید خود از مراکز از روند عرضه بهداشتی دام بازرسی به عمل آوردیم.
وی افزود: از همکاران شهرداری تقدیر می نماییم که شرایط مناسبی را برای عرضه بهداشتی دام فراهم کردند و مردم هم استقبال خوبی به عمل آوردند.
مهرورز ضمن اشاره به رعایت قیمت مصوب در عرضه دام، خاطرنشان کرد: علاوه بر قیمت، دارا بودن استانداردهای لازم در عرضه دام هم مدنظر بوده است.
لطف اله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران هم در جریان این بازدید اظهار داشت: خوشبختانه عرضه دام به صورت منظم و با رعایت تمام نکات بهداشتی و استقبال بالای مردم در حال انجام می باشد و نیروهای ما با تمام توان در خدمت شهروندان بودند.
در ادامه مدیر امور عشایر استان تهران اظهار داشت: ۱۰ هزار رأس دام در استان از جانب امور عشایر در کنار ۲۰۰۰ رأس دام پشتیبان پیشبینی شده بود.





منبع:

1402/04/08
11:16:12
5.0 / 5
324
تگهای خبر: خدمات , خرید , شهرداری , محیط زیست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ