آخرین وضعیت سلامت حجاج ایرانی اعلام شد

ارائه 33هزار خدمت پزشکی به زوار تاکنون

ارائه 33هزار خدمت پزشکی به زوار تاکنون

به گزارش پرسی بلاگ، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر آخرین وضعیت سلامت حجاج ایرانی در مکه مکرمه را تشریح نمود و اظهار داشت: مجموعا از شروع عملیات حج تا کنون نزدیک به 33 هزار خدمت مختلف از طرف پزشکان اعزامی به زوار کشورمان ارائه شده است.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، دکتر سیدعلی مرعشی با اشاره به آخرین وضعیت سلامت حجاج ایرانی تا ۱۹ خرداماه و همین طور راه اندازی بخش های مختلف بیمارستان تخصصی هلال احمر ایران در مکه مکرمه، اظهار داشت: شرایط سلامتی زوار از بدو ورود تا امروز بسیار مناسب بوده است. البته مواردی هم داشتیم که بستری شده و خدمات مورد نیاز را دریافت کرده اند.
وی اظهار داشت: مجموعا از شروع عملیات حج تا کنون نزدیک به ۳۳ هزار خدمت مختلف به زوار ایرانی ارائه شده و نزدیک به ۹هزار ویزیت توسط پزشکان عمومی در مجموعه های درمانی انجام شده است.
مرعشی اضافه کرد: حدود ۱۳۰۰ ویزیت تخصصی هم در بیمارستان مکه مکرمه انجام شده است. هم اکنون نیز تمام بخش های بیمارستان فعال است و متخصصان درحال ارائه خدمت به زوار هستند.
وی همین طور اظهار داشت: هم اکنون ۹ بیمار نیز در بیمارستان سعودی بستری داریم. سه مورد عمل جراحی شکستگی استخوان داشته ایم و یک مورد هم آنژیوپلاستی عروق قلبی.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اظهار امیدواری کرد که سلامتی زوار با رعایت نکات بهداشتی تا پایان عملیات حج میسر باشد و به سلامتی به وطن بازگردند.




منبع:

1402/03/20
11:09:10
5.0 / 5
291
تگهای خبر: بیمارستان , خدمات , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ