معاون شهردار تهران عنوان كرد

درخواست شهرداری تهران از مناطق جهت معرفی زمین برای بکارگیری در عرصه بانوان

درخواست شهرداری تهران از مناطق جهت معرفی زمین برای بکارگیری در عرصه بانوان

به گزارش پرسی بلاگ، معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با تأکید بر لزوم گسترش زیرساخت های شهری ویژه بانوان در تهران، اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد در عرصه بانوان بیشتر عمل نماییم تا حرف بزنیم.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، توکلی زاده در آئین افتتاح شهردخت و سالن کنفرانس بوستان بانوان منطقه ۱۹ در قالب پنجاه و پنجمین پویش امید و افتخار اظهار داشت: این مجموعه با هزینه ۱۰ میلیارد تومان در منطقه ۱۹ به بهره برداری می رسد و از این پس در خدمت بانوان شهر تهران قرار می گیرد. خوشبختانه در منطقه ۱۹ برنامه های مختلفی در عرصه فرهنگی و اجتماعی تدارک و اجرائی شد و اقدامات دیگری نیز در دستور کار قرار گرفته است. این مهم در حالی محقق شده که در گذشته منطقه ۱۹ به لحاظ لطمه های اجتماعی به عنوان یک نقطه بحرانی یاد می شد اما امروز با اقدامات موثری که در منطقه انجام شده تغییر جدی را شاهد می باشیم.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به این که مجموعه های کوثر در شهر تهران از ۶۲ مرکز به ۸۰ مرکز رسیده است، اضافه کرد: دو مجموعه به پارک های بانوان افزوده شد و ۲۰ بوستان مادر و کودک به شهر تهران اضافه شده است. چهار شهردخت به بهره برداری می رسد و سه شهردخت نیز بوسیله تغییر کاربری مشغول فعالیت خواهند شد که در مجموع هفت شهردخت در شهر تهران فعالیت خودرا شروع می کنند.
وی افزود: در عرصه بانوان در گذشته حرف زیاد شنیده شده، اما کمتر عمل دیده شده خوشبختانه هم اکنون هم در دولت و هم در مدیریت شهری عزم جدی برای تحقق زیرساخت های موثر در عرصه بانوان شکل گرفته است.

فراخوان شهرداری به مناطق جهت معرفی زمین برای بکارگیری در عرصه بانوان
وی اشاره کرد: به همه مناطق شهر تهران سپرده شده زمین یا ملکی که می تواند به نفع بانوان بکار گرفته شود معرفی کنند تا پروژه هایی برای حوزه بانوان تعریف و پیگیری شود. تمام همت ما این است در این زمینه بیشتر عمل نماییم و زیرساخت ها را گسترش دهیم. به گونه ای که یک بانو در تهران ظرف ۲۰ تا ۲۵ دقیقه به یک مرکز حوزه بانوان دسترسی پیدا کند. این مساله به عنوان یک برنامه در تهران پیگیری می شود تا بتوانیم آن چه که مورد نیاز بانوان است را فراهم نماییم.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به برگزاری پنجاه و پنجمین پویش افتخار و امید، اظهار داشت: امروز در قالب این پویش جدولی از پروژه هایی را داریم که ظرف ۲۰ ماه گذشته به بهره برداری رسیده است و این یعنی گوشه گوشه شهر درگیر این مساله بوده. این در حالیست که در ایام نخست گمانه هایی مطرح می شد که شهرداری برای پرداخت حقوق هم با مشکل مواجه خواهد شد؛ اما به حمدالله علاوه بر این که در عرصه حقوق مشکلی پیش نیامد؛ بلکه توانستیم امروز به ایستگاه پنجاه و پنجم افتتاح های شهر تهران در قالب پویش های امید و افتخار برسیم.
وی با اشاره به اقدامات شهرداری تهران برای هفته کرامت اظهار داشت: افتتاح جشنواره کرامت در جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی صورت خواهد گرفت و برنامه های مفصلی برای دهه کرامت ویژه دختران و بانوان تدارک دیده شده است.




منبع:

1402/02/30
15:40:45
5.0 / 5
707
تگهای خبر: اجتماعی , جشنواره , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ