دكه نشریات؛

شماره جدید قلک درباره ی پس انداز کردن روی پیشخان آمد

شماره جدید قلک درباره ی پس انداز کردن روی پیشخان آمد

پرسی بلاگ: صدوششمین شماره ماهنامه قلک با مطالبی درباره ی آموزش پس اندازکردن پول منتشر گردید و روی پیشخان آمد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، صدوششمین شماره ماهنامه قلک ویژه اردیبهشت ۱۴۰۲ همراه شعر، داستان، بازی و سرگرمی با مطالبی درباره ی آموزش پس اندازکردن پول، آشنایی با فرهنگ، آداب و رسوم و اقتصاد کشور سنگاپور و... بتازگی انتشار یافته و روی پیشخان آمده است.
در صدوپنجمین ماهنامه قلک، همراه با «بیجو و جیبو» دو خرگوش بازیگوش و همراه قدیمی قلک داستانی درباره ی برنده شدن در مسابقه، کار گروهی و گذشت را می خوانیم. داستان «اهه! جایزه مال همه است!» توسط نسترن فتحی نوشته شده و میثم موسوی تصویرگری آنرا برعهده داشته است.
در بخش بچه های دنیا این شماره نیز به کشور سنگاپور می رویم و با آداب و رسوم، فرهنگ و اقتصاد این کشور آشنا می شویم. این بخش با عنوان «سبز مثل سنگاپور» توسط جویا میرزاده نوشته شده است.
در داستان «جوجه تیغی به مسافرت قهر می رود» نوشته لاله جعفری و تصویرگری ویدا کریمی، روایتی جذاب و لطیف درباره ی جوجه تیغی می خوانیم که با مامان تیغی و باباتیغی اش قهر کرده اما….
همراه با دو بازی و سرگرمی که در صدوششمین ماهنامه قلک آمده، بچه ها در «بازی بگرد و پیدا کن» تلاش خواهند کرد تا با دقت تفاوت های دو عکس را پیدا کنند و در «چی درسته» با هدف آموزش مفاهیم محیط زیستی یاد می گیرند انجام دادن چه کاری درست و چه کاری اشتباه است.
در طراحی جلد این شماره که توسط المیرا اسکندری انجام شده است، باتوجه به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی در ۲۸ اردیبهشت ماه، به این مساله اختصاص پیدا کرده است.
از دیگر مطالبی که در این شماره می خوانیم:
«اخمالوترین ماسک خرگوشی دنیا» نوشته مریم شجاعی پور و تصویرگری فاطمه زمانه رو، «پول را پس انداز کن» ترجمه امیرعلی خلج و نویسندگی و تصویرگری سیندرز مک لئود و داستان «من و بابای ورزشکار» تصویرگری ویدا کریمی.


منبع:

1402/02/18
03:58:07
5.0 / 5
294
تگهای خبر: آموزش , ترجمه , طراحی , محیط زیست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ