توسط آبادیان مطرح شد؛

اعلام آمادگی شهرداری منطقه ۷ تهران برای شروع نمایشگاه کتاب

اعلام آمادگی شهرداری منطقه ۷ تهران برای شروع نمایشگاه کتاب

به گزارش پرسی بلاگ، شهردار منطقه 7 شهرداری تهران اظهار داشت: آماده خدمت رسانی بهتر به بازدیدکنندگان هستیم و با تمام ظرفیت ها به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب خدمت رسانی می نماییم.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، در آستانه برگزاری سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نصرالله آبادیان؛ شهردار منطقه ۷ و دبیر ستاد اجرائی معاونت شهری شهرداری تهران، با همراهی حسین صفری مدیر کمیته اجرائی و رفاهی سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و تعدادی از معاونان و مدیران شهری، یکشنبه دهم اردیبهشت از بخش های مختلف مصلای بزرگ امام خمینی (ره) بازدید کرد و در جریان روند برنامه ها و اقدامات انجام گرفته در برگزاری این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قرار گرفت.
نصرالله آبادیان در حاشیه این بازدید، ضمن قدردانی و تشکر از همه عواملی که در حوزه برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در تکاپو و تلاش هستند، اظهار داشت: پیرو جلساتی که پیش از برگزاری نمایشگاه کتاب با مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم، لازم بود که یک بازدید میدانی از محل برگزاری نمایشگاه کتاب داشته باشیم و از نزدیک در مورد اقداماتی که با همکاری مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری تهران و دستگاه های مختلف صورت گرفته، گفت و گو نماییم. امیدوار هستم از زمان باقی مانده تا برگزاری سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بهره برده و با همیاری و همکاری ارگان ها و دستگاهها و همین طور شهرداری منطقه ۷ مشکلات و مسائل باقی مانده را مرتفع سازیم.
وی با اعلان اینکه مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زیرساخت های بسیار خوبی را نسبت به سنوات گذشته آماده کرده اند، اضافه کرد: امید است با انجام تدابیر اتخاذ شده، امسال شاهد شکوفایی هرچه بیشتر نمایشگاه کتاب و میزبانی بهتر برای شهروندان و علاقه مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی باشیم.
شهردار منطقه ۷ شهرداری تهران اظهار داشت: همیشه بحث زیرساخت های حمل و نقل شهری نمایشگاه کتاب یکی از دغدغه های شهرداری منطقه ۷ تهران بوده و طی تجارب مفیدی که در سنوات گذشته از برگزاری نمایشگاه کتاب کسب شده، امسال در بحث دسترسی سهل تر علاقه مندان به نمایشگاه، آماده خدمت رسانی بهتر به بازدیدکنندگان هستیم. درحال هماهنگی نهایی با مجریان و مسئولان درباره ی در اختیار قرار دادن زیرساخت های لازم حمل و نقل شهری برای خدمت به شهروندان هستیم و فردا نیز جلسه ای در این خصوص خواهیم داشت.
مسئول اجرائی شهرداری تهران درباب نمایشگاه کتاب تهران، اضافه کرد: آذین بندی تعدادی از نقاط نمایشگاه، تامین گل، مبلمان شهری، موضوع مدیریت پسماند و نظافت محیط، ایجاد ایستگاه های مادر و کودک و استقرار سرویس بهداشتی سیار، برخی دیگر از خدمات شهرداری به نمایشگاه کتاب خواهد بود.
آبادیان در آخر اظهار داشت: شهرداری منطقه ۷ امسال بنا دارد با یک رویکرد فرهنگی قوی و با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود به شهروندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب خدمت رسانی کند.


منبع:

1402/02/12
00:52:38
5.0 / 5
343
تگهای خبر: بین المللی , حمل و نقل , خدمات , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ